کد خبر : 1778092 | 14 شهریور 1400 ساعت 17:20 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس سابق اینتر و تمجید ویژه از ژوزه مورینیو

ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر، تمجید ویژه ای از مورینیو انجام داده است.

رئیس سابق اینتر و تمجید ویژه از ژوزه مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در اواسط فصل گذشته و بعد از کسب نتایج ناامید کننده با تاتنهام از هدایت این تیم برکنار شد. بعد از ثبت یک ناکامی دیگر برای مرد پرتغالی بسیاری مدعی شدند که دوران او به اتمام رسیده اما مورینیو بلافاصله به عرصه مربیگری بازگشت و این بار هدایت تیم ایتالیایی رم را برعهده گرفت.

 

ژوزه مورینیو شروع فوق العاده ای با رم داشته است. در واقع رم در چهار مسابقه رسمی که مرد پرتغالی هدایت این تیم را برعهده داشته به پیروزی رسیده و حالا حتی بسیاری از این تیم به عنوان یکی از مدعیان فتح اسکودتو نام می برند.

 

 

1636497

 

 

در همین راستا رئیس سابق اینتر نیز به تمجید از سرمربی پرتغالی پرداخته است. ماسیمو موراتی درباره مورینیو گفت: "من برای ژوزه بسیار خوشحالم و فکر می‌کنم که این یک فرصت عالی برای او و هواداران رم محسوب می شود. او یک مربی است که اعتماد به نفس بالایی دارد و من مطمئن هستم که با وجود او همه صبح خوشحال از خواب بیدار می شوند. او می‌خواهد مثل همیشه برنده شود و بسیار خوشحال و پر انرژی است.

 

از طرف فکر نمی‌کنم که مورینیو در رابطه با فتح اسکودتو صحبت کند زیرا این یک هدف پیچیده است اما در عین حال غیر ممکن نیست. البته او به این مسئله اعتقاد دارد و  فکر می‌کند که می‌تواند این کار را انجام دهد. مورینیو کسی نیست که صرفاً به کسب رتبه سومی و چهارمی فکر کند." 

دیدگاه‌ها