کد خبر : 1778096 | 14 شهریور 1400 ساعت 18:09 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال مدافع فرانسوی به چلسی منتفی شد؟

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، در رابطه با دلیل منتفی شدن انتقال ژول کنده به چلسی توضیح داده است.

چرا انتقال مدافع فرانسوی به چلسی منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی تا آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی خواهان جذب مدافع فرانسوی سویا بود اما پیشنهاد پایانی آنها رد شد تا این انتقال به سرانجام نرسد. ژول کنده حتی در آخرین بازی سویا در لالیگا غایب بود تا گمانه زنی ها در رابطه با نهایی شدن این انتقال افزایش پیدا کند اما نهایتا مدافع فرانسوی در سویا ماندگار شد.

 

در همین راستا اکنون خولن لوپتگی، سرمربی سویا، به توضیح درباره علت منتفی شدن انتقال مدافع فرانسوی به چلسی پرداخته و می‌گوید: "کنده در نهایت ماندگار شده چراکه باشگاه پس از ارزیابی پیشنهادهای دریافتی تصمیم گرفت که این بهترین کار است. برای من که یک مربی هستم ماندن کنده اتفاق مثبتی محسوب می شود. ما مطمئن هستیم که او به پیشرفت در کنار ما ادامه خواهد داد."

 

 

1640100

 

 

رئال مادرید در تمام طول نقل و انتقالات تابستانی تلاش زیادی برای جذب کیلیان امباپه انجام داد اما نهایتاً به در بسته خورد و این انتقال انجام نشد. لوپتگی در ادامه شوخی جالبی با شایعات انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید انجام داد و گفت: "من می‌دانستم که بالاخره به نحوی این سوال را از من می پرسید. ما در آخرین لحظات تلاش کردیم که او را به خدمت بگیریم اما نهایتا نتوانستیم این کار را انجام دهیم."

 

 

1640353

دیدگاه‌ها