کد خبر : 1778103 | 14 شهریور 1400 ساعت 18:51 | 44.9K بازدید | 17 دیدگاه

سردار جانشین مهاجم اسپانیایی می شود؟

رم و مورینیو بی‌خیال جذب ستاره ایرانی نمی‌شوند

به نظر می رسد که باشگاه رم قصد دارد در تابستان بعدی برای جذب سردار آزمون اقدام کند.

رم و مورینیو بی‌خیال جذب ستاره ایرانی نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، رم به همراه سرمربی جدید خود یعنی ژوزه مورینیو با تحولات قابل توجهی در خط حمله روبه‌رو شده است. آنها در این تابستان ادین ژکو را به اینتر فروختند و در سمت مقابل تامی آبراهام از چلسی به این تیم پیوست. همچنین الدور شامرادف، مهاجم ازبکستانی نیز از جنوا به جمع شاگردان ژوزه مورینیو اضافه شد.

 

 

1638428

 

 

با این حال به نظر می رسد که تحولات خط حمله باشگاه ایتالیایی همچنان ادامه خواهد داشت و از حالا شایعاتی در رابطه با تابستان 2022 مطرح شده است. در همین ارتباط کوریره دلو اسپرت مدعی شده که مدیر ورزشی رم یعنی تیاگو پینتو از حالا روی خریدهای بعدی این تیم تمرکز کرده و گفته می شود که جذب سردار آزمون یکی از مهم ترین اهداف آنها در تابستان بعدی خواهد بود.

 

قرارداد ستاره ایرانی باشگاه زنیت در حال اتمام است و رم می‌خواهد از این فرصت استفاده کند و این بازیکن را به خدمت بگیرد. این در حالی است که در همین تابستان نیز شایعاتی پیرامون حضور آزمون در تیم ایتالیایی مطرح شد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد. همچنین در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی گفته شد که سردار آزمون در آستانه انتقال به لیون قرار گرفته است اما نهایتاً توافق در این زمینه کامل نشد تا مهاجم ایرانی یک فصل دیگر در زنیت ماندگار شود.

 

 

1638425

 

 

کوریره در ادامه گزارش خود مدعی شده که به احتمال فراوان مهاجم اسپانیایی رم یعنی بورخا مایورال در تابستان آینده از این تیم جدا خواهد شد و این باشگاه به دنبال جذب یک جایگزین مطمئن برای اوست و در این راستا آنها قصد دارند هر طور که شده در تابستان 2022 سردار آزمون را به المپیکو بیاورند.

دیدگاه‌ها