کد خبر : 1778105 | 14 شهریور 1400 ساعت 19:21 | 41.1K بازدید | 19 دیدگاه

CR7 می‌خواست تیتر یک باشد؛

جرارد: انتقال رونالدو به خاطر لئو مسی بود

استیون جرارد، سرمربی گلاسکورنجرز معتقد است کریستیانو رونالدو مانند گذشته در لیگ برتر موفق نخواهد بود.

جرارد: انتقال رونالدو به خاطر لئو مسی بود

به گزارش "ورزش سه"، پنجره تابستانی امسال حواشی فراوانی را به همراه داشت و برای اولین بار هم کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تیم های خود را تغییر داده و به ترتیب به منچستریونایتد و پاری سن ژرمن ملحق شدند. حالا استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول مدعی شد بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد تنها به دلیل توجه فراوان رسانه ها در این مدت به لیونل مسی بوده است.

 

استیون جرارد گفت: "کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت به لیگ برتر بازگردد تا نامش دوباره در رسانه ها ظاهر شود و دلیل این تصمیم فتح رقابت های کوپا آمه ریکا توسط لیونل مسی و انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن بود. بعید می دانم کریستیانو رونالدو دوباره مانند گذشته در لیگ برتر تاثیرگذار ظاهر شود.

 

1640843

 

او به این دلیل از یوونتوس جدا شد که در این مقطع نگاه تمامی رسانه ها به لیونل مسی بود و کریستیانو رونالدو قصد داشت کاری کند دوباره همه به نام او بپردازند. از زمان قهرمانی لیونل با تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه ریکا، مکررا نام این بازیکن در رسانه ها مطرح می شد و در ادامه نیز او بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

 

کاری که رونالدو انجام داد تنها یک استراتژی بازاریابی و حدس و گمان رسانه ای از سوی او و مدیر برنامه اش بود. رونالدو به خوبی متوجه شد که از رسانه ها فاصله گرفته و متوجه شد که به حاشیه رانده شده است. بهترین فرصت برای رونالدو جدایی از یوونتوس و انتقال به منچستریونایتد بود."

دیدگاه‌ها