کد خبر : 1778111 | 14 شهریور 1400 ساعت 19:50 | 10.5K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش دروازه‌بان لهستانی به انتقادات هواداران یووه

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس، به انتقاداتی که از عملکرد او مطرح می شود واکنش نشان داد.

واکنش دروازه‌بان لهستانی به انتقادات هواداران یووه

به گزارش "ورزش سه"، هواداران یوونتوس این روزها اصلاً دلخوشی از دروازه بان لهستانی خود ندارند؛ پر افتخار ترین تیم سری آ از دو بازی ابتدایی خود در فصل جدید این رقابت‌ها تنها یک امتیاز کسب کرده است؛ همچنین بسیاری از هواداران یووه یکی از عوامل نتایج ضعیف این تیم را عملکرد پرنوسان وویچک شزنی می‌دانند و همین موضوع باعث شده انتقادات تندی نسبت به این دروازه بان مطرح شود.

 

در واقع اشتباه کابوس وار شزنی در بازی اول فصل جدید یوونتوس مقابل اودینزه باعث شد که دو امتیاز حساس برای این تیم از دست برود. جایی که او توپ را به شکلی عجیب و غریب از دست داد و باعث شد که گل دوم و تساوی بخش حریف به ثمر برسد.

 

 

1640851

 

 

اما بسیاری از هواداران یوونتوس معتقد هستند که وقت نیمکت‌نشینی شزنی فرا رسیده و بهتر است ماسیمیلیانو آلگری از ماتیا پرین در ترکیب اصلی خود استفاده کند. در همین راستا گلر لهستانی به این انتقادات واکنش نشان داده و می‌گوید: " یکی از نقاط قوت من این است که همیشه می توانم آنچه مردم درباره عملکردهای من چه از نوع مثبت و چه منفی می گویند را نادیده بگیرم.

 

گاهی اوقات در هر دو این موارد افراط اغراق‌آمیزی وجود دارد و واقعیت بیان نمی شود. مهم این است که همیشه به جلو نگاه کنیم و روی بازی های بعدی تمرکز کنیم.  ما نباید به دنیای بیرون توجه کنیم."

دیدگاه‌ها