کد خبر : 1778123 | 14 شهریور 1400 ساعت 20:39 | 29.7K بازدید | 3 دیدگاه

مانچینی و ابراز تاسف بابت آینده تلخ یک ستاره

روبرتو مانچینی، سرمربی باتجربه آتزوری بابت حال و روز این مقطع ماریو بالوتلی ابراز تاسف کرده است.

مانچینی و ابراز تاسف بابت آینده تلخ یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی، مهاجم جنجالی و ایتالیایی که در ماه گذشته 31 ساله شد، در حال حاضر برای تیم آدانا دمیرسپور که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده، بازی می کند. روبرتو مانچینی، سرمربی فعلی ایتالیا سال ها قبل هدایت ماریو بالوتلی را هم در اینتر و هم در منچسترسیتی بر عهده داشته و حتی یک بار در تمرینات و در یک بازی دوستانه پیش فصل در انگلیس با او درگیر هم شد. اما حالا روبرتو مانچینی اعتراف کرد که ماریو بالوتلی باید در اوج دوران حرفه ای خود قرار داشته باشد و چه حیف که او در چنین شرایطی قرار ندارد.

 

1640863

 

روبرتو مانچینی گفت: "من در دوران جوانی و در ابتدای راه مربیگری خود با ماریو بالوتلی کار کردم و او در آن مقطع واقعا خوب عمل می کرد. او از نظر تکنیکی بازیکن بزرگی بود و هنوز هم اینگونه هست. فراموش نکنید همین حالا ماریو بالوتلی هنوز 31 ساله است، بنابراین در شرایط عادی نیز این بازیکن در این مقطع باید در اوج دوران ورزشی خود قرار داشت.

 

بی تردید این شرایط برای همه ما که او را به عنوان یک بازیکن و البته یک انسان می شناختیم ناامید کننده است، زیرا ماریو بالوتلی در پنج یا شش سال گذشته نتوانسته به اهدافی که به دنبالش بود دست یابد و این مسئله ای ناراحت کننده است."

دیدگاه‌ها