کد خبر : 1778129 | 14 شهریور 1400 ساعت 21:06 | 75.2K بازدید | 3 دیدگاه

کودتا در گینه؛ شوک به لیورپول و PSG! (عکس)

با توجه به کودتایی که در کشور گینه رخ داده وضعیت بازیکنان این تیم و البته حریف آنها یعنی مراکش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی است که رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر در قاره‌های مختلف دنبال می‌شود؛ آفریقا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طی روزهای اخیر مسابقات در این قاره نیز پیگیری شده اما حالا یک اتفاق غیرمنتظره و در نوع خود عجیب رخ داده است.

 

بر اساس گزارش ها گینه درگیر یک کودتا شده و در این بین رئیس جمهور آنها نیز توسط ارتش این کشور دستگیر شده است. شنیده ها حاکی از آن است که هنوز هم صدای تیراندازی در پایتخت این کشور شنیده می‌شود و اوضاع اصلاً خوب نیست.

 

اما نکته قابل توجه در این باره اینکه قرار بود فرداشب دو تیم گینه و مراکش در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف یکدیگر بروند که حالا با این تفاسیر باید برگزاری این دیدار را منتفی تلقی کرد. این در حالی است که بازیکنان مراکش هم اکنون در یک هتل واقع در مرکز شهر مستقر بوده و گفته می شود به دنبال این هستند که هر چه سریعتر از این کشور خارج شوند.

 

گفتنی است چندین بازیکن دو تیم گینه و مراکش در فوتبال اروپا بازی می‌کنند که شاید مهمترین آنها دو ستاره تیم‌های لیورپول و پاری سن ژرمن یعنی نبی کیتا و اشرف حکیمی هستند که حالا با این شرایط وضعیت آنها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و باید دید که چه زمان اوضاع آرام خواهد شد تا آنها بتوانند گینه را ترک کنند.

 

 

1640872

 

1640873

 

1640874

دیدگاه‌ها