کد خبر : 1778132 | 14 شهریور 1400 ساعت 21:40 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

پدر سرمربی اینتر:

پسرم سعی کرد لوکاکو را راضی به ماندن کند اما نشد

جیانکارلو اینزاگی، پدر سرمربی اینتر، می گوید پسرش تمام تلاش خود را برای جلوگیری از جدایی روملو لوکاکو انجام داده اما نهایتا این اتفاق رخ نداده است.

پسرم سعی کرد لوکاکو را راضی به ماندن کند اما نشد

به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع روملو لوکاکو تاثیرگذارترین بازیکن اینتر در رقابت‌های فصل گذشته بود و با عملکرد خیره کننده خود باعث شد که نراتزوری بعد از سال‌ها فاتح اسکودتو شود و به سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد. با این حال ستاره بلژیکی در تابستان ساز جدایی کوک کرد و از اینتر جدا شد تا به تیم سابق خود یعنی چلسی بازگردد.

 

جیانکارلو اینزاگی، پدر سیمونه اینزاگی، در رابطه با جدایی روملو لوکاکو از اینتر صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. او در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در این باره گفت: "او در ساحل بود که تلفنش زنگ خورد. لوکاکو به او زنگ زده بود اما سیمونه از قبل می دانست که می خواهد چه بگوید. پسرم تلاش کرد تا او را متقاعد کند که در میلان نقش یک پادشاه را خواهد داشت، در حالی که شرایط در لندن متفاوت است اما فرصتی برای تغییر نظر لوکاکو وجود نداشت.

 

 

1635329

 

 

جدایی لوکاکو مثل این بود که سه بازیکن را به شکل همزمان از دست بدهیم. اما این مسئولیت بیشتری را روی دوش ستاره های دیگر اینتر می‌اندازد تا بتوانند ثابت کنند که بدون لوکاکو نیز تیم خیلی خوبی هستند."

 

کریستین اریکسن که در رقابت‌های یورو دچار ایست قلبی شد فعلاً نمی تواند اینتر را همراهی کند و معلوم نیست آیا اصلاً چنین اتفاقی در آینده شدنی خواهد بود یا خیر. پدر سیمونه اینزاگی در این باره نیز گفت: " سیمونه به خاطر مشکلاتی که برای اریکسن به وجود آمد بسیار ناامید شد چراکه قصد داشت او ستون تیمش باشد. سیمونه او را دوست دارد و امیدوارم هر چه زودتر به زمین مسابقه بازگردد."

 

 

1630983

دیدگاه‌ها