کد خبر : 1778159 | 15 شهریور 1400 ساعت 01:05 | 45.7K بازدید | 1 دیدگاه

اسکالونی: هم ما می خواستیم بازی کنیم، هم برزیل

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین از اتفاقات دیدار مقابل برزیل شوکه و عصبانی شده است.

اسکالونی: هم ما می خواستیم بازی کنیم، هم برزیل

به گزارش "ورزش سه"، تنها دقایقی از آغاز تقابل حساس برزیل و آرژانتین سپری شده بود که ماموران وزارت بهداشت و پلیس برزیل مانع ادامه این دیدار شدند و در نهایت این مسابقه لغو شد. لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین مدعی شد تیمش به دنبال بازی کردن بوده و کسی پیش از بازی به آنها در مورد چهار بازیکن متهم آلبی سلسته اطلاعی نداده است.

 

1640912

 

لیونل اسکالونی گفت: "باید متوجه شدیم چه اتفاقی افتاده و البته باید بگویم این شرایط من را بسیار ناراحت کرده است. البته من بدنبال سرزنش کسی نیستم، اما آنچه اتفاق افتاده بسیار ناراحت کننده است. هر چه هم که بوده، این زمان مناسبی برای چنین تصمیمی نبود و این رفتار ما را بسیار ناراحت می کند. این دیدار یکی از بهترین مسابقات فوتبال در سطح جهان است و به این ترتیب به پایان رسید.

 

من نمی دانم باید چه بگویم و از چه کلمه ای استفاده کنم. به عنوان یک مربی من باید از بازیکنانم دفاع کنم و اگر افرادی می خواهند آنها را دستگیر کرده یا از زمین اخراج کنند، هیچ شانسی برای ادامه بازی وجود ندارد. هیچ وقت به ما اطلاع داده نشد که چند بازیکنان آرژانتین نمی توانند در این دیدار بازی کنند. نماییده کنفدراسیون به ما گفت که ما به رختکن برویم و ما نیز این کار را انجام دادیم. ما قربانی هستیم، زیرا هم ما می خواستیم بازی کنیم و هم برزیل."

دیدگاه‌ها