کد خبر : 1778177 | 15 شهریور 1400 ساعت 08:25 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

رواسی: انتظار بیشتری از وزنه‌برداران داشتیم

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: هر چند از ۵ وزنه بردار اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو موفق به کسب ۵ مدال شدیم، اما انتظار ما از وزنه برداران بیشتر بود.

رواسی: انتظار بیشتری از وزنه‌برداران داشتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی اصغر رواسی در ارزیابی از عملکرد وزنه برداران در بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: نتایج بازیهای پارالمپیک برخلاف پیش بینی های ما بود و وزنه برداران نتوانستند رکوردهای ثبت شده در تمرینات را به ثبت برسانند و عملکردشان تا حدودی ضعیف بود، اما در مجموع کسب یک مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز نتیجه بدی نبود و ما از ۵ وزنه بردار اعزامی به این بازیها موفق شدیم به ۵ مدال دست پیدا کنیم.

 

وی افزود: البته ما انتظار بیشتری از وزنه برداران داشتیم و ورزشکاران کمتر از انتظار ما در پارالمپیک ظاهر شدند.

 

رواسی با اشاره به کسب جایگاه سوم وزنه برداری در بازیهای پارالمپیک توکیو، گفت: انتظار ما قهرمانی در این دوره از بازیها بود که متاسفانه محقق نشد، البته معتقدم که تیم در مجموع عملکرد بدی نداشت.

 

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با خداحافظی منصور پورمیرزایی از وزنه برداری آیا در فوق سنگین جانشین مناسبی وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو وزنه بردار خوب در فوق سنگین داریم که می توانند در آینده حرف زیادی برای گفتن داشته باشند، البته در فوق سنگین ما به این زودی ها نمی توانیم وزنه برداری همچون مرحوم سیامند رحمان را پیدا کنیم که رکورد وی را به ثبت برساند.

 

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری در پایان پیرامون این پرسش که آیا تغییراتی در ترکیب تیم وزنه برداری انجام خواهد شد یا خیر؟ گفت: پیش از اعزام به توکیو لیستی از ترکیبی از جوانان و افراد باتجربه به فدراسیون جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی گرجستان ارائه دادم که انتخاب نفرات بستگی به صلاحدید فدراسیون دارد.

 

وی در پایان افزود: مسابقات جهانی گرجستان آذرماه برگزار می شود و هر وزنه برداری که بتواند بهترین رکورد را به ثبت برساند عازم مسابقات جهانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها