کد خبر : 1778182 | 15 شهریور 1400 ساعت 09:30 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

اظهارنظر بازیکنان امارات درباره بازی با سوریه

بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات از آمادگی خود برای کسب نتیجه خوب در دیدار دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 خبر دادند.

اظهارنظر بازیکنان امارات درباره بازی با سوریه
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بندر الاحبابی، بازیکن تیم ملی فوتبال امارات درباره دیدار روز سه‌شنبه برابر سوریه در گروه A انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا گفت: ما می‌توانیم در بازی برابر سوریه با گرفتن نتیجه موردنظر هواداران فوتبال امارات را خوشحال کنیم. چنین نتیجه‌ای می‌تواند شانس امارات را برای صعود به جام جهانی افزایش دهد. اعتماد به نفس بازیکنان امارات بسیار بالاست و به هیچ وجه تحت تاثیر نتیجه تساوی خانگی در دیدار نخست برابر لبنان نیستند.
 

وی افزود: به هواداران اماراتی اطمینان می‌دهیم که روحیه بازیکنان تیم ملی بالاست و همه برای ارائه بهترین بازی و کسب 3 امتیاز برابر سوریه مصمم هستند. ما از تجربه کافی برای غلبه بر چالش‌ها برخوردار هستیم. تلاش می‌کنیم با کسب نتیجه خوب برابر سوریه موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. می‌دانیم کارمان آسان نیست اما به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

 

علی سالمین، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال امارات نیز اظهار داشت:  بازی با سوریه از اهمیت زیادی برخوردار است و روی آن تمرکز کردیم. راه زیادی پیش‌رو داریم و فقط یک مسابقه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی انجام دادیم. ما باید برای رسیدن به اهداف خود مبارزه کنیم و در این صورت شانس صعود افزایش خواهد یافت. بازیکنان امارات آماده بازی با سوریه هستند و همه تلاش خود را به کار خواهند بست.

دیدگاه‌ها