کد خبر : 1778183 | 15 شهریور 1400 ساعت 09:20 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال بازیکنان آرژانتین به هواپیما از ترس بازداشت

نگرانی‌ها از بازداشت بازیکنان آرژانتین پس از نیمه کاره ماندن بازی شب گذشته برابر برزیل و حوادث باورنکردنی که در جریان این بازی رخ داد، باعث شد که آنها بلافاصله به هواپیما منتقل شده و آماده بازگشت به خاک کشور خود باشند.

انتقال بازیکنان آرژانتین به هواپیما از ترس بازداشت

به گزارش "ورزش سه" امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، جیوونی لوسلسو و امیلیانو بوئندیا چهار بازیکنی هستند که به نظر می‌رسد در هنگام ورود به خاک برزیل در مدارک رسمی دروغ گفته و از حضورشان در خاک انگلیس در طی دو هفته اخیر خبر نداده‌اند. پنج دقیقه از شروع بازی گذشته بود که مقامات پلیس برزیل وارد زمین شدند تا با این بازیکنان برخورد کنند و همین موضوع جنجال بزرگی به راه انداخت.

لیونل مسی چند دقیقه پس از درگیری‌ها وانتقال هم یتیم‌هایش به رختکن ورزشگاه بار دیگر به زمین برگشت تا با بازیکنان برزیل و مقامات حاضر در ورزشگاه رایزنی کند اما این اقدام نیز فایده نداشت و با توجه به این که بازیکنان آرژانتین حاضر به ادامه کار نبودند، در نهایت دو تیم به طور کامل زمین بازی را ترک کردند تا فیفا تحقیقاتش را در این باره آغاز کرده و تصمیم نهایی خود را درباره نتیجه بازی اعلام کند. برخی منابع مدعی شدند که این تیم پنج ساعت پس از ترک وزشگاه برای جلوگیری از بحرانی‌تر شدن شرایط سوار هواپیما شده و به سوی خاک آرژانتین پرواز کرده است.

 

1640981

 

شرایط شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر باعث شده که کشور برزیل قرنطینه‌ای را برای افرادی که از انگلیس وارد خاک این کشور می‌شوند در نظر بگیرد اما چهار بازیکن آرژانتینی حاضر در لیگ برتر در هنگام ورود به خاک این کشور در مدارک رسمی صرفا از کشور خود و ونزوئلا به عنوان کشورهایی که در دو هفته اخیر در آنها حضور داشته‌اند نام بردند و کشف همین موضوع باعث شد که پلیس فدرال دولت برزیل وارد ماجرا شود.

دیدگاه‌ها