کد خبر : 1778228 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:20 | 4.9K بازدید | 5 دیدگاه

خاطرات بد را فراموش می‌کنیم

عطایی: زمان زیادی برای مسابقات آسیایی نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا زمان زیادی نداشتیم اما سعی می کنیم دل مردم را شاد کنیم.

عطایی: زمان زیادی برای مسابقات آسیایی نداشتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین ملی پوشان والیبال ایران گفت: از ۱۶ مرداد تمرینات شکل گرفت و زمان زیادی هم برای مسابقات قهرمانی آسیا نداشتیم. همه شرایط برای مسابقات پیش رو آماده است و سعی می‌کنیم فضای خوبی را مهیا کنیم.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: امیدوارم با نتایج کسب شده مردم را خوشحال کنیم. بردیا سعادت در ژاپن به ما ملحق می‌شود اما در بزرگسالان بازی نخواهد کرد. بله او به تیم ما آمده تا برای بازی های جوانان جهان آماده شود.

 

عطایی گفت: مسابقات المپیک و لیگ ملت‌ها به پایان رسید و خاطرات بد را فراموش می‌کنیم. امیدوارم با پتانسیل و جوانگرایی به آینده والیبال کمک کنیم. میانگین سنی تیم نزدیک ۲۴ سال است و شرایط برای المپیک آینده مناسب خواهد بود.

 

او درباره قردادش با تیم ملی گفت : نگاه ما مانند خارجی‌ها نیست و هرزمانی که نیاز باشد به تیم ملی کمک می‌کنیم.

 

عطایی در پایان گفت: والیبال ایران همواره روند رو به رشدی داشته و روی نظر آلکنو اظهار نظری ندارم. نگاه ما رو به جلو است. دوست داشتیم بازی تدارکاتی داشته باشیم و بازی با جوانان کمکی نمی کند. سعی داریم با قطر و ژاپن بازی دوستانه داشته باشیم. باید بگویم که زیاد مایل نیستیم که با ژاپن بازی کنیم و سعی داریم در جریان رقابت اصلی بازی کنیم.

دیدگاه‌ها