کد خبر : 1778254 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:55 | 32K بازدید | 9 دیدگاه

انتقال بزرگ مجیدی برای آسیا

مربی ایتالیایی فردا در تمرین استقلال

گابریله پین مربی ایتالیایی امشب یا فردا در امارات حضور پیدا می کند تا سرانجام به کادرفنی استقلال اضافه شود.

مربی ایتالیایی فردا در تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، کاروان استقلال در حالی روز گذشته راهی امارات شد که در این سفر سه بازیکن کلیدی به نام های رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر تیم را همراهی نکردند. این مسئله منجر به نگرانی های زیادی برای هواداران این تیم شد و آنها امیدوارند طی امروز و فردا و با حل مشکل این افراد، آنها راهی امارات شوند.


در این میان نیز یک خبر امیدوارکننده از اردوی آبی ها به گوش می رسد. سرانجام و پس از مدت ها، مشکلات اضافه شدن گابریله پین به کادرفنی استقلال حل شده و این مربی ایتالیایی قرار است حداکثر طی امروز و یا فردا با پروازی راهی دبی شده و به تمرینات آبی پوشان پیش از دیدار با الهلال اضافه شود.


فرهاد مجیدی که از مدت ها پیش و قبل از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال حضور این مربی در تهران بود، به دلیل مشکلاتی نظیر قرارداد او با باشگاه و قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر، موفق نشده بود که راهی ایران شود و حالا طلسم حضور او در کادرفنی استقلال قرار است در امارات شکسته شود.

 

1641112


قرار است پس از حضور گابریله پین در امارات و انجام آزمایش کرونا، مراسم معارفه او در تمرینات استقلال برگزار شود و انتظار می رود این مربی حداقل 4 روز پیش از مصاف با الهلال، به تمرینات تیم اضافه شود و کارهای تاکتیکی را زیر نظر بگیرد. گفته می شود که این مربی از مدت ها پیش در حال رصد بازی های استقلال بوده و روی بازیکنان این تیم شناخت کافی دارد.


گابریله پین که رزومه خوبی در فوتبال اروپا دارد، به عنوان دستیار پراندلی در تیم ملی ایتالیا عنوان نائب قهرمانی یورو 2012 و سومی جام کنفدراسیون ها در سال 2013 را به دست آورده و در جام جهانی 2014 نیز روی نیمکت لاجوردی پوشان حضور داشت. پارما، فیورنتینا، گالاتاسرای، والنیسا، النصر امارات و جنوای ایتالیا تیم های هستند که این مربی سابقه حضور بر روی نیمکتشان را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها