کد خبر : 1778260 | 15 شهریور 1400 ساعت 13:17 | 9.8K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاق بزرگی در سال اول رقم زدیم؛

نوشی‌صوفیانی: شگفتی‌ساز لیگ ۲۱ می‌شویم

دروازه‌بان مس رفسنجان می‌گوید تیم بهتری از فصل گذاشته دارند و می‌توانند رتبه بالاتری در جدول کسب کنند.

نوشی‌صوفیانی: شگفتی‌ساز لیگ ۲۱ می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی‌صوفیانی درباره شرایط مس رفسنجان اظهار کرد: تمریناتمان از روز جمعه با حضور بازیکنان جدید آغاز شده و آماده فصل آینده می‌شویم. به نظرم وضعیت مس بهتر از گذشته شده و از طرف دیگر تیم ما در سال دوم حضورش در لیگ برتر با تجربه بیشتری وارد مسابقات خواهد شد و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

او ادامه داد: به نظرم مس رفسنجان و آقای ربیعی در سال اول حضور در لیگ برتر فوق‌العاده کار کردند و اینکه رتبه تک‌رقمی به دست آمد، یک اتفاق بزرگ برای باشگاه مس بود. شاید خیلی‌ها توقع بیشتری از تیم ما داشتند ولی با وجود تمام بدشانسی‌ها و تعطیلی‌های بدموقع بازی‌ها، توانستیم یک جایگاه مناسب کسب کنیم.

دروازه‌بان مس رفسنجان اضافه کرد: نباید رویاپردازی غیرمنطقی داشته باشیم.تیم ما در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشت که متاسفانه یا خوشبختانه توقعات را بالا برد، اما باید تیم ما را با آنهایی که در سال‌های گذشته به لیگ برتر آمدند و در فصل اول نتوانستند نتایج خوبی بگیرند، مقایسه کنید. اگر نحوه کار مس رفسنجان با آن تیم‌ها را مقایسه کنید، می‌بینید عملکرد ما ۱۰۰ درصد قابل دفاع است.

 

نوشی‌صوفیانی تاکید کرد: آقای ربیعی با شناخت و بررسی دقیق از سال اول حضور مس در لیگ برتر و شناسایی مشکلات تیم، بازیکنان جدید و خوبی جذب کردند و می‌توانند دوباره در تیم مس موفق باشند. خدا را شکر یک مجموعه خوب، کادر فنی کاربلد و بازیکنان توانمندی داریم که می‌توانیم در فصل آینده شگفتی‌ساز باشیم و بهتر از سال گذشته کار کنیم.

دیدگاه‌ها