کد خبر : 1778263 | 15 شهریور 1400 ساعت 13:30 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

فائقی: سجادی نگاه سیاسی به ورزش ندارد

معاون سابق سازمان تربیت بدنی گفت: در ۴ سال گذشته برخی فدراسیون‌ها مظلوم واقع شدند و برخورد خوبی با این فدراسیون‌ها که موفق هم بودند نشد.

فائقی: سجادی نگاه سیاسی به ورزش ندارد

به گزارش "ورزش سه" از میزان، در خصوص اینکه آیا حمید سجادی می‌تواند عملکرد موفقی در وزارت ورزش داشته باشد یا خیر؛ لظهار داشت: سجادی نگاه سیاسی به ورزش ندارد و همین موضوع یک پوئن مثبت برای او محسوب می‌شود. ضمن اینکه به نظر من معاونانش را هم از جامعه ورزش انتخاب خواهد کرد.

 

وی افزود: متاسفانه مشکلات زیادی برای سجادی به ارث رسیده است و واقعا کار سختی برای موفقیت خواهد داشت. او در ۸ سال گذشته که مسئولیتی در ورزش نداشت زجر زیادی کشید؛ چون می‌دانست اگر در ورزش سمت داشت می‌توانست اثرگذار باشد. امیدوارم با حضور او در وزارت ورزش کسانی که از جنس ورزش نیستند کنار گذاشته شوند. البته سجادی شروع خوبی داشته و در همین چند روز تلاش کرده در میان جامعه ورزش حضور پیدا کند و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شود.

معاون سابق سازمان تربیت‌بدنی تصریح کرد: در ۴ سال گذشته برخی فدراسیون‌ها مظلوم واقع شدند و برخورد خوبی با این فدراسیون‌ها که موفق هم بودند نشد.  نمونه بارز این موضوع فدراسیون ژیمناتسیک است که با وجود عملکرد موفقش، اما بودجه‌اش را قطع کردند. سجادی نه تنها باید این رویه را تغییر دهد؛ بلکه باید فدراسیون‌های موفق را تشویق کند و به آنها انگیزه بدهد.

 

فائقی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سجادی مراقب برخی افراد باشد که سعی می‌کنند با نزدیک شدن به وزارت ورزش برای خود سمت و پست به دست بیاروند.

دیدگاه‌ها