کد خبر : 1778272 | 15 شهریور 1400 ساعت 14:10 | 230.7K بازدید | 19 دیدگاه

دعوای سیامک و رادو؛ روی مخم نرو

عکس‌هایی از پرسپولیس که استقلال را گول می‌زند!

یک پنالتی آغازگر این جنجال چند لحظه‌ای بود؛ وقتی که رادو می‌خواست تمرکز سیامک نعمتی را بهم بزند تا این پنالتی حساس را سیو کند.

عکس‌هایی از پرسپولیس که استقلال را گول می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در گوشه‌ای از مجموعه شهید کاظمی، بازی درون تیمی پنج به پنج در حال برگزاری بود، کمتر خبرنگاری توجهش به تلاش شاگردان یحیی گل‌محمدی جلب شده بود و اغلب مشغول پرسش‌های مهم از سرمربی تیم بودند اما دست به یقه شدن ناگهانی رادو و نعمتی عده‌ای را به این قسمت از زمین کشاند؛ جایی که یک بازی درون تیمی، جنجالی بزرگ آفریده بود.

 

البته لحظاتی بعد مشخص شد که ماجرا دوستانه است و هیچ جدیتی در این گلاویز شدن وجود ندارد اما مسئله فوتبال برای سیامک، بوژیدار و هم‌تیمی‌هایشان بسیار جدی بود؛ اینکه تکلیف مسابقه درون تیمی چه خواهد شد و کدام یک برنده بازی می‌شوند؟

در آن لحظه یاران سیامک نعمتی که بازیکنانی چون عیسی آل‌کثیر، حامد لک، فرشاد فرجی و... نیز عضوی از آن بودند، صاحب یک ضربه پنالتی شدند که به نظر تیم مقابل به ناحق گرفته شده بود. این موضعی بود که حداقل در ظاهر نشان می‌دادند تا شاید حریف بیخیال پنالتی شود و به قول جوانمردی نشان دهد اما وقتی فهمیدند چنین چیزی رخ نخواهد داد، از یک در دیگر وارد شدند.

 

 

 

 

بوژیدار رادوشویچ که از زمان ورود پرسپولیس به استادیوم کاظمی در جمع سرخپوشان حضور داشته و یکی از قدیمی‌های این تیم محسوب می‌شود، به سمت نقطه پنالتی آمد و با بهانه‌های عجیب اجازه نداد که سیامک نعمتی پنالتی را بزند.

او حالا وقتی عکسهایی که امیرحسین خیرخواه عکاس "ورزش سه" از این ماجرا را گرفته، می‌بیند، قهقهه می‌زند و درباره اش می‌گوید: «اینها جوک هستند! یک بازی فان. البته چقدر جدی نشان می‌دهیم اما واقعیت این است که بازی کاملا دوستانه بود.»

رادو در ادامه با توضیح درباره این فریم‌ها می‌گوید: «واقعیت اینکه آنها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و من نمی‌خواستم که بازنده شویم. بنابراین تصمیم گرفتم به سمت سیامک بروم و حواس او را پرت کنم، تمرکزش را بهم بزنم و استرس را به او وارد کنم. این آخرین راهم بود!»

 

وقتی از گلر کروات پرسپولیس می‌خواهیم که درباره نتیجه هم صحبت کند، با هیجان می‌گوید: «پنالتی را سیو کردم. به سمت راست زد و من دستش را خواندم و توپ را گرفتم. خیلی راحت بود. البته بازهم میگویم که کاملا فان بود، سیامک از دوستان خوب من است و این کارهایی است که همیشه در تمرین انجام می‌شود.»

 

 

با این حال شاید وایرال شدن این تصاویر و رسیدن آنها به دست رسانه‌های تاجیک و هواداران استقلال دوشنبه، مسئله را کاملا متفاوت برایشان نشان دهد؛ درست مثل خیلی‌های دیگر در ایران که شاید اگر توضیح رادو و شاهدان حاضر در صحنه نبود، داستانی متفاوت برایشان القا می‌شد.

دیدگاه‌ها