کد خبر : 1778309 | 15 شهریور 1400 ساعت 18:12 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

غیبت احتمالی بشار رسن در دیدار برابر ایران

روزنامه بغداد الیوم مدعی شد که دیک ادووکات قصد دارد با نیمکت نشین کردن بشار رسن مقابل ایران، از امیر العماری استفاده کند.

غیبت احتمالی بشار رسن در دیدار برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و عراق فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی از گروه نخست به مصاف هم می روند. شاگردان اسکوچیچ در گام نخست با تک گل علیرضا جهانبخش از سد سوریه گذشتند و عراق نیز با تساوی بدون گل، کره جنوبی را در سئول متوقف کرد.


عراق که در گام نخست به یک نتیجه تساوی دست یافته، به دنبال کسب امتیاز از جدال با ایران است و همانطور که دیک ادووکات سرمربی هلندی این تیم نیز پیش از این اعلام کرده بود، آنها مقابل ایران با ترکیبی هجومی و متفاوت به میدان می روند.


در همین رابطه، روزنامه بغداد الیوم عراق خبر داد که ادووکات برای دیدار برابر ایران قصد دارد تغییرات مهمی را در ترکیب تیمش ایجاد کند. بنا بر ادعای این روزنامه و به نقل از منابع موثق از نزدیکان به تیم ملی این کشور در دوحه، مهمترین تغییری که در ترکیب عراق ایجاد می شود این است که امیر العماری به جای بشار رسان در ترکیب اصلی قرار گرفته و این بازیکن پشت مهاجمان حضور یابد تا او به همراه امجد عطوان و صفا هادی قدرت خط میانی عراق را افزایش دهند.


علاوه بر این، پس از قطعی شدن غیبت علی عدنان در دیدار فردا، ضرغام اسماعیل به جای این بازیکن در ترکیب اصلی حضور پیدا می کند. علی عدنان به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در بازی فردا همراهی کند. همچنین، وضعیت محمد قاسم دیگر بازیکنی که در بازی با کره جنوبی دچار آسیب دیدگی شد، فردا چک می شود و در صورتی که این بازیکن قادر به حضور در میدان نباشد، جاستین میرام به جای او وارد زمین خواهد شد.


دیدار تیم های ملی ایران و عراق در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، فردا شب و از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم خلیفه دوحه پایتخت قطر برگزار می شود. ما نینگ داور چینی قضاوت این دیدار حساس را برعهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها