کد خبر : 1778336 | 15 شهریور 1400 ساعت 20:28 | 50.8K بازدید | 6 دیدگاه

یک نام غیرمنتظره در لیست خرید چلسی و توخل!

بر اساس ادعای اکسپرس توماس توخل خواهان جذب لروی سانه برای چلسی شده است.

یک نام غیرمنتظره در لیست خرید چلسی و توخل!

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه در نقل و انتقالات تابستانی  2019 تا آستانه جدایی از منچستر‌سیتی و پیوستن به بایرن مونیخ پیش رفت اما مصدومیت شدید و بد موقع او پیش از آغاز فصل باعث شد که تمام معادلات درباره این وینگر آلمانی به هم بخورد و باواریایی‌ها در آن مقطع زمانی از جذب این بازیکن منصرف شوند. 

 

 

1616550

 

 

با این حال در تابستان 2020 و بعد از کش و قوس های فراوان ستاره آلمانی با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد. لروی سانه با عقد قراردادی 5 ساله به ارزش 54 میلیون پوند به جمع باواریایی ها اضافه شد و شماره 10 این تیم را از آن خود کرد تا بالاخره به هدف مهم خود یعنی بازی برای بایرن دست یافته باشد.

 

اما ستاره آلمانی طی این مدت نتوانسته عملکرد قابل قبولی در بایرن مونیخ داشته باشد و انتظارات را برآورده کند، تا جایی که حتی او در بازی فصل جدید بایرن مونیخ مقابل کلن که با پیروزی 3-2 باواریایی‌ها خاتمه یافت، به دلیل عملکرد ضعیف خود مورد اعتراض هواداران بایرن قرار گرفت و آنها علیه سانه سوت های اعتراضی سر دادند.

 

اصلا بعید نیست که با ادامه این روند، راه لروی سانه و بایرن مونیخ خیلی زود به جدایی ختم شود و حالا اکسپرس مدعی شده که باشگاه چلسی خواهان جذب این ستاره آلمانی است و توماس توخل برای حضور هموطنش در استمفوردبریج ابراز تمایل کرده است. در این گزارش ادعا شده که آرسنال و تاتنهام دیگر تیم های علاقمند به سانه هستند که البته چلسی به دلیل حضور در لیگ قهرمانان اروپا از شانس بیشتری برخوردار است و اصلا بعید نیست که در ژانویه اتفاق ویژه ای در مورد رخ دهد.

 

 

1575987

 

 

اکسپرس در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده که چلسی حاضر است برای نهایی شدن این انتقال بازیکنانی نظیر کالوم هادسون اودوی، حکیم زیاش و یا کریستین پولیسیچ را هم به بایرن‌مونیخ پیشنهاد دهد.

دیدگاه‌ها