کد خبر : 1778353 | 15 شهریور 1400 ساعت 21:59 | 47.4K بازدید | 6 دیدگاه

بارسلونا و ناکامی دوباره در توافق با ستاره برزیلی

بارسلونا چند ماه قبل برای جذب دوباره نیمار، ستاره برزیلی و سابق خود وارد عمل شده است.

بارسلونا و ناکامی دوباره در توافق با ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، از همان چند بعد از جدایی نیمار از بارسلونا در سال 2017، هر از چندگاهی شایعه بازگشت این بازیکن به تیم سابق خود منتشر شده است. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا تابستان امسال تلاش کرده نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد. RAC1 مدعی شد اگرچه لیونل مسی قرارداد خود را فسخ کرده و مشکلات بدهی باشگاه بارسلونا روز به روز در حال افزایش است، اما جالب اینجاست پیش از این اتفاقات خوان لاپورتا سعی کرد نیمار را برای فصل جدید به نوکمپ بازگرداند.

 

1635199

 

رئیس جدید باشگاه بارسلونا در ماه فوریه و بعد از برگزاری انتخابات به این پست رسید. به نظر می رسد خوان لاپورتا در همان مقطع برای خرید نیمار اقدام کرده و حتی دو وکیل را نیز برای مذاکره با این ستاره برزیلی به پاریس فرستاده است. حتی RAC1 در ادامه فاش کرد نیمار نیز تمایل زیادی به بازگشت به بارسلونا و بازی کردن در کنار لیونل مسی نشان داده است.

 

اما به نظر می رسد در همان مقطع یکی از مدیران قطری باشگاه از ماجرا مطلع شده و رقم مبلغ 20 میلیون یورو به حساب بانکی پدر نیمار واریز کرده است. در ادامه نیز تلاش پدر نیمار برای راضی کردن فرزندش به ماندن و البته مشکلات مالی بارسلونا باعث شد پروسه بازگشت دوباره این ستاره برزیلی به نوکمپ منتفی شود. البته نیمار در نهایت به آرزوی خود رسید، اما این لیونل مسی بود که راهی پاری سن ژرمن شد و اینگونه این دو ستاره تکنیکی دوباره با یکدیگر همبازی شدند.

دیدگاه‌ها