کد خبر : 1778355 | 15 شهریور 1400 ساعت 22:09 | 29.9K بازدید | 21 دیدگاه

ادووکات: از ایران نمی ترسیم، برای برد می آییم

دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی عراق در نشست خبری پیش از بازی با ایران اعلام کرد که تیم او برای کسب 3 امتیاز به زمین می آید.

ادووکات: از ایران نمی ترسیم، برای برد می آییم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و عراق فردا و در دومین دیدار خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، در استادیوم خلیفه به مصاف هم می روند دیک ادووکات سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل ایران تأکید کرد که تیم عراق به خوبی برای دیدار با ایران آماده می شود.


سرمربی هلندی عراق در کنفرانس خبری قبل از بازی با اشاره به تقابل تیمش با ایران به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا گفت: ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. نگاه‌مان رو به جلو است و برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تلاش می‌کنیم.


او ادامه داد: ما از دشواری مسابقات در مرحله مقدماتی جام جهانی آگاه هستیم، اما برای همه دیدارهای این مرحله آماده هستیم. تیم ملی برای بازی فردا با ایران آماده است و ما از هیچکس نمی ترسیم و منتظر صعود به جام جهانی هستیم.


ادووکات گفت: بازیکنان تیم می خواهند به یک نتیجه مثبت برسند، که مطمئناً هدف همگی ما کسب سه امتیاز است. من از میزان تجربه و قدرت همتای ایرانی خود اطلاع دارم و بازی فردا در عین سختی، نبرد قدرتمندی بین دو تیم است.


دیدار تیم های ملی ایران و عراق فردا از ساعت 22:30 به وقت تهران در دوحه برگزار می شود. شاگردان اسکوچیچ تنها تیم گروه هستند که در دیدار نخست خود به پیروزی دست یافته اند. آخرین دیدار میان دو تیم نیز در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی با تک گل آزمون به سود ایران به پایان رسید.

 

1641269

دیدگاه‌ها