کد خبر : 1778364 | 15 شهریور 1400 ساعت 23:01 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

ان شالله که بتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم

علوی: امیدواریم خبر خوبی به هواداران فولاد بدهیم

مدیر تیم فولاد گفت که تمام سعی و تلاشمان را از طریق مدیرعامل محترم و هیئت مدیره انجام می دهیم تا مشکلات پنجره تیم را حل کنیم.

علوی: امیدواریم خبر خوبی به هواداران فولاد بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد علوی مدیر تیم فولاد در مورد اردوی این تیم در کردان کرج و آخرین وضعیت خوزستانی ها گفت: ما یک اردوی 8 روزه در کرج داریم. وضعیت فولاد نیز خوب است. خدا را شکر به همت هیئت مدیره و مدیرعامل محترم، خدا را شکر توانستیم با بیشتر بازیکنانی که قراردادشان به ما تمام شده، تمدید کنیم. این تلاش و همت شبانه روزی آقای گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره بود که خیلی زحمت کشیدند و توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم. 


او گفت: در کنار تمدید با بازیکنان، جوانان خیلی خوبی نیز داریم که از سال قبل با آنها قرارداد داشتیم و امسال دوباره به تیم اضافه شده اند. آقای عبدالله ویسی با کارنامه ای درخشان و خوبی وارد تیم شدند و با 3 قهرمانی در لیگ برتر و یک مورد در لیگ آزادگان که کارنامه بزرگی است و هدایت فولاد را برعهده گرفتند. 


وی ادامه داد: جا دارد از جناب آقای آذری و آقای نکونام مدیرعامل و سرمربی گذشته تیم و همکارانشان تشکر کنم که سال گذشته کار بزرگی را انجام دادند. ان شالله امسال نیز آقای ویسی و همکارانشان به این هدف دست پیدا کنیم و کار بزرگی را انجام دهیم.


علوی درخصوص تأثیرات بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فولاد روی آکادمی تیم و بازیکنانی که می توانستند در تیم بزرگسالان کار کنند، پاسخ داد: بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی قطعا به ضرر تیم است. این اتفاق سال گذشته رخ داد و امسال نیز دوباره همینطور شد. ان شالله که بتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم و این نوید را به هواداران عزیزمان می دهیم که تمام سعی و تلاشمان را از طریق مدیرعامل محترم و هیئت مدیره انجام می دهیم تا این اتفاق رخ بدهد و این خبر خوب را بشنویم. 


مدیر تیم فولاد ادامه داد: ولی اگر هم پنجره تیم باز نشد، آن را به فال نیک می گیریم. بازیکنانی که به ما اضافه شده اند، یک شانس بزرگی به دست آورده اند تا خودشان را نشان دهند تا مانند حردانی ها و نجاریان ها و عارف آقاسی ها که به تیم ملی دعوت شدند، بتوانند خودشان را ثابت کنند و به حقشان برسند. ان شالله که قضیه بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ضرری به تیم نرساند.


او در پایان گفت: از هواداران درخواست می کنم صبور باشند. این تیم متعلق به هواداران فولاد است. این تیم بدون طرفدارانش هیچی نیست. هواداران مالک اصلی تیم هستند. ان شالله که صبر و حوصله به خرج بدهند.

دیدگاه‌ها