کد خبر : 1778365 | 15 شهریور 1400 ساعت 23:13 | 35.4K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت اسکوچیچ اوضاع را بهتر کرد؛

آزمون: از بازی کنار این بازیکنان لذت می‌برم

سردار آزمون می‌گوید ضمن احترام برای تیم عراق، تیم ملی ایران برای پیروزی وارد زمین خواهد شد.

آزمون: از بازی کنار این بازیکنان لذت می‌برم

به گزارش "ورزش سه"، کنفرانس خبری سرمربی و بازیکن تیم ملی ایران در حالی برگزار شد که این بار دیگر مهاجم تیم ملی یعنی سردار آزمون در کنار دراگان اسکوچیچ حضور داشت؛ بازیکنی که دیدار قبلی را به علت محرومیت از دست داد و حالا با انجام صحبت‌هایی که نشان از آمادگی و انگیزه اش دارد، به استقبال مسابقه حساس با عراق رفته است.

 

* برای بازیکنان عراق احترام زیادی قائلم اما...


او در ابتدای صحبت هایش گفت: همیشه بازیمان جلوی عراق بازی سختی بوده. احترام زیادی برای بازیکنان عراق قائلیم و آنها بازیکنان باکیفیتی دارند. اما من به شخصه به بازیکنان تیممان اعتماد زیادی دارم و می‌دانم چه کیفیتی دارند و از بازی کنارشان لذت کافی را می‌برم. امیدوارم بازی خوبی باشد و سه امتیاز را از آن کسب کنیم.

 

* صددرصد آماده بازی با عراق هستیم


مهاجم تیم ملی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره بازگشت اسکوچیچ اظهار داشت: درباره آمادگی روحی روانی خیلی از شرایط راضی هستم. ما تمرکز خیلی زیادی برای بازی ها می‌گذارم. خیلی دوست داشتم در بازی اول به میدان بروم اما محروم بودم. به هر حال این بازی اول است و شاید بازیکنان آمادگی صددرصد نداشته باشند. اما الان قول می‌دهم صددرصد آماده باشیم و با بازگشت آقای اسکوچیچ به کنار زمین، شرایط خیلی بهتر شده است. ما اگر خوب بازی کنیم هر تیمی را می‌توانیم ببریم.

 

* بازیکنان جوان و باکیفیتی داریم


سردار آزمون در بخش دیگری از این کنفرانس خبری راجع به قدرت تیم عراق و آمادگی تیم ایران عنوان کرد: به عراق گفتم احترام می‌گذاریم اما ما تجربه بازی جلوی هر تیمی را داریم و بازیکنان جوان و باکیفیت زیادی داریم و برای همین گفتم از بازی کنار آنها لذت می‌برم و صددرصد آماده هستیم.

 

1641295

 

* امیدوارم دوباره گل بزنم


وی با اشاره به گلزنی‌های پرتعدادش در دیدار با عراق و احتمال تکرار آن گفت: درست است که من سه گل در بازی با عراق زدم اما این وظیفه هر فورواردی است که گل بزند و کارش را با گلزنی تمام کند. امیدوارم کارم را در این بازی هم به خوبی انجام دهم و گل بزنم.

 

* حق مردم است به ورزشگاه بیایند


آزمون در مورد غیبت تماشاگران در استادیوم توضیح داد: بازی بدون هوادار لذتی که باید فوتبالیست ببرد را نمی‌برد اما فکر کنم هواداران هرچه زودتر بیایند و این حقشان است که از تیمشان حمایت کنند؛ عراق، ایران و هر تیمی که بدون تماشاگر بازی می‌کند، حق مردمشان است که از فوتبال لذت ببرند و امیدوارم کرونا زودتر تمام شود و هواداران بیایند.

 

1641296

 

 

دیدگاه‌ها