کد خبر : 1778388 | 16 شهریور 1400 ساعت 08:09 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

متقیان: برای طلای پارالمپیک ۵ سال زحمت کشیدم

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: برای کسب عنوان قهرمانی بازیهای پارالمپیک توکیو در ماده پرتاب نیزه ۵ سال به صورت جدی و تخصصی تمرین می کردم و انتظار کسب مدال طلا را داشتم.

متقیان: برای طلای پارالمپیک ۵ سال زحمت کشیدم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هاشمیه متقیان تنها نماینده دوومیدانی بانوان در بازیهای پارالمپیک توکیو اظهار کرد: برای کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه ۵ سال به صورت مداوم و بدون هیچ وقفه تمرینات تخصصی خود را زیر نظر زهرا کرم زاده در اهواز و تهران پیگیری می کردم تا به هدفم که کسب مدال طلا بود، دست پیدا کنم.

 

وی گفت: برای رسیدن به هدفم، سختی های زیادی را تحمل کردم و هفته ای ۹ جلسه و روزی ۴ ساعت صبح و بعدازظهر تمرین بدنسازی و پرتاب داشتم تا بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنم که البته با ارتقاء رکوردی که در تمرینات داشتم انتظارم کمتر از مدال طلا نبود.

 

متقیان خاطرنشان کرد: خوشحالم از این که علاوه بر کسب مدال طلا در پرتاب نیزه رکورد را نیز در این ماده که پیش از این دست یک ورزشکار آلمانی بود، به اندازه ۵۰سانتی متر ارتقاء دادم.

 

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک، گفت: در پارالمپیک ریو در همین ماده چهارم شدم، اما این دوره با حمایت های خوب فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک توانستم ناکامی که در ریو داشتم را جبران و به خوش رنگ ترین مدال دست پیدا کنم.

دیدگاه‌ها