کد خبر : 1778408 | 16 شهریور 1400 ساعت 10:54 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

دوست ندارم تماشاگران ما را از طبقه ششم تماشا کنند 

الهامی: ما نساجی قائمشهر هستیم نه نساجی تهران

تیم نساجی مازندران که در سرعین اردوی تدارکاتی بر پا کرده است روز گذشته در اولین بازی تدارکاتی خود موفق شد تیم منتخب اردبیل را با نتیجه 6-0 صفر شکست دهد.

الهامی: ما نساجی قائمشهر هستیم نه نساجی تهران 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این بازی سرمربی تیم نساجی در گفتگو با کانال رسمی باشگاه در خصوص این بازی و هم چنین اردوی تدارکاتی تیم در سرعین گفت: برای شروع اردوی خوبی را در شهر سرعین دنبال می کنیم. خوشبختانه بازیکنی از جمع ما مصدوم نشده است و این نقطه قوت اردو به حساب می آید. دو سه بازیکنی که از تیم امید به ما اضافه شدند خیلی خوب کار کردند و من آینده روشنی را برای آنها متصور هستم. حتی می توانند به تیم ملی راه پیدا کنند. هر چند الان خام هستند. چند بازیکن دیگر امید هم مد نظر ما هستند که در آینده به اردوی تیم ملحق شدند. خوشبختانه نفرات جدیدی که به جمع ما اضافه شدند؛ علیرضا حقیقی – رضا جعفری – امیر حسین باقرپور و عرفان گل محمدی نمایش خوبی در تمرینات داشتند. فصل سختی را پیش رو داریم. به نظر من در لیگ برتر و فصل پیش رو همه تیم ها می توانند کار را برای هم سخت کنند. اما من قول می دهم با تلاشی که کادر فنی در تمرینات از خود بروز می دهد و هم چنین تلاش اعضای تیم در نیم فصل دوم با آرامش بازی خواهیم کرد و دیگر دغدغه سقوط نخواهیم داشت. 


ساکت الهامی پیرامون بازیکنانی که قرار است در آینده به اردوی تیم نساجی اضافه شوند؛ گفت: ما بیشتر بازیکنان فصل گذشته را حفظ کردیم که این خود کار بزرگی در نقل و انتقالات است. واقعیت این است که من قصد خرید بیشتری داشتم اما وقتی کیفیت جوان ها را در ترکیب تیم دیدم به آینده امیدوار شدم و شاید خریدها در همین جا متوقف شود. البته کریم اسلامی هم به جمع ما اضافه خواهد شد. و یک بازیکن بزرگ هم مد نظر داریم که اگر شرایط مهیا شود به جمع ما اضافه خواهم شد. اما اجازه بدهید اکنون اسمی از او نبرم. 

 

1641351

 

سرمربی تیم نساجی یکی از مهترین دغدغه هایش را بازی تیم نساجی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر بر شمرد و گفت: باشگاه نساجی هم در جریان است؛ من در پایان فصل پیشنهادات خوبی و با ارقام خوبی دریافت کردم اما یکی از دلایل اصلی حضور در نساجی هواداران این تیم بودند. ما نساجی قا ئمشهر هستیم نه نساجی تهران. نساجی اکنون مانند خانواده ای است که بچه اش به خارج از کشور سفر کرده و این در گذر زمان موجب ایجاد فاصله عاطفی میان فرزند و خانواده اش می شود. ما هم باید در قا ئمشهر بازی کنیم و هم تمرین. من دوست دارم هواداران تیم در کنار ما باشند. حتی سر تمرینات تیم بیایند و از نزدیک ببینید که تیم در تلاش برای خوشحال کردن آنهاست.

من دوست دارم بازیکنم وقتی به خیابان می رود با تماشاگر روبرو شود و حس مسئولیت پذیری و تلاش برای خوشحال کردن تماشاگر در وجود او نهادینه شود. امیدوارم کسی از دست من ناراحت نشود و اصلا منظورم به حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان نیست. او یک ورزشکار قهرمان است و بدون شک شرایط ما را درک می کند اما به نظرم یک سری کوتاهی در شهر قا ئمشهر صورت گرفته است. همان بودجه ای که در رفسنجان برای تعویض چمن مصنوعی این شهر در نظر گرفته شده است  در مازندران برای تعویض چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی تعیین شده است اما در رفسنجان و طی مدت بیست روز رول چمن ها فرش شده است اما در قا ئمشهر کارها 5 درصد پیش رفته است! خواهش من از مدیران شهری و استانی این است اختلافات سیاسی را کنار بگذارند و هر که کاری از دستشان بر می آید برای این تیم و این شهر انجام دهند. شهردار اگر می تواند کمک کند جلو بیاید.

در اروپا بیشتر استادیوم ها در اختیار شهرداری است و به تیم ها خدمات می دهد. حدادیان مالک باشگاه نساجی در قبال هزینه هایی که برای تیم می کند تا اکنون یک ریال کمک نگرفته است و تنها خواسته ما از مدیران شهری و استانی تنها یک زمین برای مسابقه و تمرین است. آیا این انتظار زیادی است؟ آیا سرسبزترین استان کشور نمی تواند یک زمین در اختیار ما بگذارد؟ در ایام محرم و صفر بسر می بریم و آنهایی که در این قضیه مسئول هستند را قسم می دهم که هر چه سریعتر به وظیفه خود در تغییر چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی عمل کنند. در نهایت امیدوارم چمن استادیوم شهید وطنی برای بازی نخست ما در فصل جدید آماده شود و با واکسینه شدن مردم تماشاگران خونگرم و مهربان نساجی را در کنار خود ببینیم. دلم برای آنها تنگ شده است و اصلا دوست ندارم نساجی را از طبقه ششم تماشا کنند.

دیدگاه‌ها