کد خبر : 1778422 | 16 شهریور 1400 ساعت 11:18 | 34.1K بازدید | 3 دیدگاه

طولانی شدن انتظار رونالدو برای بازی در اولدترافورد

ممکن است انتظار کریستیانو رونالدو، خرید جدید منچستریونایتد، برای حضور در ترکیب این تیم پس از 12 سال دوری تا سه شنبه هفته آینده طول بکشد.

طولانی شدن انتظار رونالدو برای بازی در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره پرتغالی قرار بود این هفته برای اولین بار پس از جدایی از یوونتوس و بازگشت به جمع شیاطین سرخ و همچنین سپری کردن دوره پنج روزه قرنطینه پس از ورود به انگلیس در تمرینات این تیم حضور پیدا کند. اما سان خبر داده رونالدو زمان کوتاهی در اختیار دارد تا برای حضور در دیدار برابر نیوکاسل در چارچوب مسابقات این هفته لیگ برتر در اولدترافورد آماده شود و شاید همین موضوع باعث شود که او نتواند در ترکیب ثابت یونایتد به میدان برود.

 

1641360

 

رونالدو شاید در دیدار برابر نیوکاسل روی نیمکت قرار بگیرد، همانطور که اوله گونار سولسشر دو هفته صبر کرد تا برای اولین بار از رافائل واران در ترکیب ثابت خود استفاده کند. انتظار می‌روند که ستاره سابق رئال مادرید اولین دیدارش با پیراهن منچستریونایتد در این دوره جدید را در جریان سفر این تیم به سوییس در سه شنبه هفته آینده برای رویارویی با یانگ بویز در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان انجام دهد.

رونالدو 12 سال قبل منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد اما در روز پایانی نقل و انتقالات با امضای قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو پس از سه سال حضور در یوونتوس، بار دیگر به یونایتد برگشت. او این هفته پس از پایان حضورش در اردوی تیم ملی پرتغال، این کشور را به مقصد شهر منچستر ترک کرد.

دیدگاه‌ها