کد خبر : 1778443 | 16 شهریور 1400 ساعت 12:44 | 9.1K بازدید | 11 دیدگاه

کاپیتان احتمالی بازی عراق را حدس بزنید

تیم ملی در شرایطی وارد مسابقات مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شده که کاپیتان اول خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، اسکوچیچ تیمش را مقابل سوریه با کاپیتانی علیرضا جهانبخش وارد زمین کرد و اتفاقا این تصمیم تاثیر بالایی در روحیه بازیکن جدید فاینورد گذاشته بود و این بازیکن در روزی که عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت، زننده تک گل بازی هم لقب گرفت. 


البته پس از احسان حاج صفی که به دلیل مصدومیت شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست داده، کریم انصاری فرد مهاجم شماره 10 تیم ملی کاپیتان دوم به شمار می رود و پس از انصاری فرد بازیکنان زیادی مدعی کاپیتانی تیم ملی هستند که از میان آنها می توان به سردار آزمون، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند و سعید عزت اللهی اشاره کرد که در میان نفراتی به شمار می روند که بیشترین بازی را برای تیم ملی برگزار کرده  اند.


در مقابل عراق بار دیگر سردار آزمون به ترکیب اصلی تیم ملی بازخواهد گشت و شاهد حضور او در کنار طارمی خواهیم بود. اگر شاهد تغییر ویژه ای در بخش هجومی تیم نباشیم، بار دیگر جهانبخش به عنوان وینگر چپ، بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو خواهد بست، ولی اگر جهانبخش مانند برخی دیدارهای مرحله قبلی از ترکیب بیرون بماند و وحید امیری در پست وینگر چپ مورد استفاده قرار بگیرد، شانس کاپیتانی آزمون، امیری، بیرانوند و عزت اللهی با توجه به نیمکت نشینی احتمالی انصاری فرد به عنوان کاپیتان دوم تیم، بالا خواهد رفت.

 

1641419

 

1641418

دیدگاه‌ها