کد خبر : 1778462 | 16 شهریور 1400 ساعت 13:16 | 60.3K بازدید | 12 دیدگاه

ترکیب احتمالی ایران در مسابقه حساس عراق

با این ترکیب مقابل عراق به میدان می‌رویم

تیم ملی در بازی با سوریه کمی محتاط و با یک مهاجم در نوک بازی کرد که حتما اسکوچیچ برای اجرای این ایده دلایل خاص خود را داشته است.

با این ترکیب مقابل عراق به میدان می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، به هر صورت بعد از چند ماه تیم ملی اولین بازی را تجربه می کرد آنهم در حالی که لژیونرها که بیشتر ترکیب تیم ملی را تشکیل می دهند تنها سه روز پیش از بازی دور هم جمع شده بودند و بازی تدارکاتی را هم پشت سر نگذاشتند. از سویی سوریه آمده بود با ارایه بازی تدافعی و استفاده از ضد حملات با کسب امتیاز میدان را ترک کند. اگر چه تیم ملی در این مسابقه نمایش دلچسبی نداشت اما موقیعت ایجاد کرد و در نهایت هم برنده بازی شد که  این اتفاق خوبی برای فوتبال ایران بود.

 

اما به طور حتم ترکیب و هم چنین سبک بازی تیم ملی برای بازی با عراق دستخوش تغییر خواهد شد. تیم ملی در این دیدار تهاجمی تر نسبت به بازی با سوریه بازی خواهد کرد به خصوص که حریف هم برای حمله کردن به میدان می آید و در چنین بازی هایی اصطلاحا می گویند بهترین دفاع حمله است. قابل پیش بینی است در این بازی همانند گذشته علیرضا بیرانوند باتجربه درون دروازه قرار گیرد.

 

خط دفاع به نسبت بازی گذشته یک تغییر خواهد داشت و آن حضور احتمالی صالح حردانی در ترکیب به جای جعفر سلمانی از ابتدایی بازی است. وحید امیری در دفاع چپ و محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی. نکته جالب توجه اینکه سرمربی تیم ملی در پی زوج سازی باشگاهی در اردوی تیمش است. این دو مدافع قبلا در پرسپولیس هم در کنار هم بازی کردند. احمد نورالهی و سعید عزت الهی در جلوی خط دفاعی بازی خواهند کرد. حضور دو هافبک تدافعی در جلوی خط دفاعی به این بهانه است که تیم ملی با دو مهاجم در راس بازی می کند و این دو هافبک باید در بازگشت ها جلوی خط دفاعی را به خوبی پوشش دهند. علی قلی زاده در جناح راست و علیرضا جهانبخش در جناح چپ. این دو در پست مخالف بازی می کنند تا با پای موافق به داخل بزنند.

 

سردار آزمون که به دلیل محرومیت در مصاف با سوریه فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد در این مسابقه زوج مهدی طارمی خواهد بود.

دیدگاه‌ها