کد خبر : 1778471 | 16 شهریور 1400 ساعت 14:52 | 60.3K بازدید | 20 دیدگاه

در اجلاس باشگاه‌های عضو یوفا

کنایه سنگین ناصر الخلیفی به رئال مادرید و بارسلونا

مدیر قطری پی اس جی که هرگز حاضر نشده بود وارد پروژه سوپرلیگ شود، بار دیگر به سه باشگاه رئال، بارسا و یوونتوس طعنه زد.

کنایه سنگین ناصر الخلیفی به رئال مادرید و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید پروژه سوپرلیگ اروپا را استارت زد. او را بارسا، اتلتیکو، یووه، میلان، اینتر و شش باشگاه بزرگ انگلیسی نیز همراهی می کردند ولی با شدت گرفتن اعتراضات رسانه ای و نیز دوست داران فوتبال در بریتانیا، خیلی زود شش باشگاه انگلیسی عقب نشینی کردند و در نهایت تنها رئال، بارسا و یوونتوس در پروژه باقی ماندند. یوفا اخیرا قصد جریمه این سه باشگاه را داشت ولی ره به جایی نبرد.

رئال، بارسا و یوونتوس همچنان مصمم به پیش بردن سوپرلیگ هستند ولی دیروز در اجلاس سالانه باشگاه های عضو یوفا به ریاست ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی، بر اتحاد علیه سوپرلیگی ها تاکید کرد.

 

 

1641462

 

 

پس از صحبت های اولیه الکساندر چفرین رئیس یوفا در محکوم کردن دوباره سوپرلیگ، ناصر الخلیفی نیز کنایه های تندی به رئال، بارسا و یوونتوس زد و گفت:« خیلی دوست ندارم در مورد سوپرلیگ حرف بزنم چون توجهات را از مسائل مهمتر دور می کند. فقط این را می گویم که آنها سعی کردند باشگاه ها را از هم جدا کنند ولی نتیجه عکس داد و اکنون ما متحدتر از همیشه هستیم. در حالی که سه باشگاه شورشی انرژی شان را بیهوده هدر می دهند، حقایق را تحریف کرده و به فریادهای بیهوده خود ادامه می دهند، ما رو به جلو پیش می رویم و تمام تمرکزمان را روی ساختن آینده ای بهتر برای فوتبال خواهیم گذاشت.»

 

الخلیفی در مورد فرپلی مالی گفت:« دو سال بد را به خاطر پاندمی کرونا داشتیم و معتقدم باید باشگاه ها از لحاظ مالی به ثبات برسند. اگر زود واکنش نشان ندهیم، عواقب بد، توقف ناپذیر خواهند بود. فرپلی مالی باید بازنگری و تجدیدنظر شود و در این راه نیاز به روابط قوی تر با یوفا داریم. هم باشگاه ها و هم یوفا روی یک اصل اشتراک دارند؛ اینکه فوتبال برای همه است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها