کد خبر : 1778474 | 16 شهریور 1400 ساعت 14:03 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم دوستانم موفق باشند

آذرباد: از هرچه که در رفسنجان است راضی‌ام

بازیکن مس رفسنجان می گوید امسال می خواهند شگفتی بیافرینند و تمام تلاششان را می کنند تا مس بهترین نتایج را بگیرد.

آذرباد: از هرچه که در رفسنجان است راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد در مورد شرایط فعلی مس رفسنجان گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و چند روزی است تمرینات را آغاز کردیم و در دوره آمادگی هستیم و امیدوارم که رفته رفته هماهنگ و آماده تر شویم.


بازیکن مس در مورد شروع تمرینات در تهران اضافه کرد: فعلا تمرینات در تهران است چون چمن رفسنجان آماده نیست و دوران آماده سازی ما فعلا در تهران است و به محض اینکه شرایط در رفسنجان آماده شود برای تمرین به آنجا می رویم.


این بازیکن در مورد اینکه قرار است در چمن طبیعی بازی کنند گفت:  صد در صد امسال در چمن طبیعی بازی خواهیم کرد و امیدوارم زودتر آماده شود که بتوانیم امسال در چمن طبیعی بازی کنیم و لذت ببریم.


او در مورد تمدید قرارداد دو ساله با مس ادامه داد: به دلیل عملکردم در فصل گذشته چند پیشنهاد خیلی خوب داشتم ولی در باشگاه بزرگ مس شرایطم خیلی خوب است و آرامش دارم و طبق صحبتی که با آقای ربیعی انجام دادیم تصمیم گرفتم دو ساله تمدید کنم و از همه چیز راضی هستم.


این بازیکن در مورد جدایی مهره‌های کلیدی شان عنوان کرد: چند بازیکن با کیفیت و بسیار خوب که دوستی با آنها برایم باعث افتخار بود جدا شدند و امیدوارم هر جا هستند موفق باشند. این طبیعت فوتبال است و کاری نمی توان کرد. کادرفنی جایگزینان خوبی برای آنها در نظر گرفته است.


آذرباد در پایان در مورد اینکه به فکر کسب سهمیه هستند یا خیر افزود: سال گذشته هدف ما بقا در لیگ بود اما رتبه تک رقمی گرفتیم امسال هم هدفمان کسب رتبه تک رقمی است پس بعید نیست سهمیه را بگیریم. امیدوارم  آقای ربیعی شگفتی ساز شود و ما هم در این مسیر کمکش خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها