کد خبر : 1778476 | 16 شهریور 1400 ساعت 16:45 | 63.8K بازدید | 16 دیدگاه

قهرمانی اروپا تضمین شده نیست

هشدار رونالدو به PSG؛ فکر نکن با مسی قهرمانی!

رونالدو نازاریو ستاره برزیلی سابق فوتبال دنیا معتقد است جذب لیونل مسی هم قهرمانی پی اس جی در چمپیونزلیگ را تضمین نمی کند.

هشدار رونالدو به PSG؛ فکر نکن با مسی قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی سال هاست که فتح لیگ قهرمانان را هدف گرفته است. این تیم تا مدت ها نمی توانست به نیمه نهایی برسد ولی تابستان 2020 طلسم شکست و پی اس جی حتی به فینال نیز راه یافت ولی برابر بایرن مونیخ شکست خورد. فصل قبل نیز پی اس جی به نیمه نهایی رسید ولی با شکست از سیتی نتوانست در فینال حاضر باشد.

پاریسی ها تابستان امسال با جذب لیونل مسی، سرخیو راموس، اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم، جیجو دوناروما، مندس و نیز داشتن نیمار و کیلیان امباپه، هدفی جز قهرمانی اروپا ندارند.

 

 

1641468

 

 

رونالدو نازاریو در مصاحبه با "دازِن" به پی اس جی هشدار داد که داشتن این همه ستاره، هیچ تضمینی برای قهرمانی شان نیست:« هنوز زود است بخواهیم در مورد نامزدهای قهرمانی چمپیونزلیگ صحبت کنیم. معتقدم وقتی به یک چهارم برسیم، چهره تیم های مدعی مشخص تر خواهد شد.

پی اس جی قطعا یکی از شانس هاست ولی در فوتبال همه چیز در زمین مشخص می شود نه روی کاغذ. برای رسیدن به قهرمانی اروپا فاکتورهای زیادی تعیین کننده هستند برای مثال زمانی من در رئال مادرید کهکشانی بازی می کردم. 5 سال در رئال بودم ولی هرگز نتوانستیم فاتح لیگ قهرمانان شویم. حتی حضور من، زیدان، فیگو، بکام، روبرتو کارلوس، و.... نیز برای قهرمانی کافی نبود. پی اس جی الان روی کاغذ با مسی، نیمار و .... بهترین تیم ممکن را دارد ولی قهرمانی اش تضمین شده نیست.»

 

 

1638452

 

 

امباپه:« کیلیان از بسیاری جهات مرا به یاد خودم می اندازد. بازی او را بسیار دوست دارم و کیفیتی فوق العاده در زمین ارائه می دهد. تکنیک و سرعتش بالاست و به خوبی هم از این سرعت استفاده می کند. او هنوز خیلی جوان است و بیش از اینها نیز پیشرفت خواهد کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها