کد خبر : 1778491 | 16 شهریور 1400 ساعت 15:03 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا؛

مریم ایراندوست و 72 ساعت طلایی تا لیست نهایی

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان ایران با انجام 11 جلسه تمرینی پس از 6 روز، پیش از ظهر امروز به پایان رسید.

مریم ایراندوست و 72 ساعت طلایی تا لیست نهایی

به گزارش "ورزش سه"، برنامه‌ریزی 4 ماهه در مسیر شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا باعث شد تا اردوهای آماده‌سازی پی در پی برای تیم ملی فوتبال زنان ایران تدارک دیده شود، آن‌ها در این میان دو سفر تدارکاتی به بلاروس و ازبکستان داشتند و هم‌چنین یک اردوی داخلی را در اصفهان گذراندند و مابقی تمرینات‌شان در مرکز ملی فوتبال در تهران دنبال شد.

 

آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان پیش از نهایی شدن لیست نفرات اعزامی به تاشکند برای حضور در جام ملت‌های آسیا از 10 شهریورماه در مرکز ملی فوتبال با حضور 30 بازیکن برگزار شد؛ دعوت از 5 بازیکن جدید نشان از داشت که ایراندوست قصد دارد تا با ارزیابی حداکثری در میان بازیکنان فعال در فوتبال زنان، لیست خود را برای حضور در مقدماتی جام ملت‌ها نهایی نماید.

پس از 6 روز اردوی فشرده و انجام 11 جلسه تمرینی در دو نوبت صبح و عصر، سرانجام پیش از ظهر امروز اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید و ملی‌پوشان به خانه‌های خود بازگشتند تا پس از فراخوان جدید مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی، لیست نفرات نهایی مشخص و برای حضور در اردو و سپس سفر به تاشکند، ملی‌پوشان منتخب خود را به کادرفنی معرفی نمایند.

 

قرار است دور بعدی اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان که متصل به اعزام به تاشکند خواهد بود، 19 شهریورماه برگزار شود و به نظر می‌رسد مریم ایراندوست و دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی، 72 ساعت مهم را در پیش دارند چرا که باید با انجام ارزیابی‌های لازم، لیست نفرات نهایی را گزینش و اعلام کنند.

باید دید نفرات نهایی مدنظر کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان ایران چه کسانی هستند و کدامیک از بازیکنان فرصت حضور در تاشکند و شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و بازی مقابل تیم‌های ملی بنگلادش و اردن را به دست خواهند آورد.

 

گفتنی است تیم ملی فوتبال زنان ایران در گروه G رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا با تیم‌های بنگلادش و اردن همگروه است؛ برنامه مسابقات گروه G به شرح زیر است:

 

یکشنبه 28 شهریور/ ساعت 15:30 به وقت تهران

بنگلادش- اردن

 

سه شنبه 30 شهریور / ساعت 15:30 به وقت تهران

*ایران- بنگلادش

 

شنبه 3 مهر/  ساعت 15:30 به وقت تهران

*اردن- ایران

دیدگاه‌ها