کد خبر : 1778519 | 16 شهریور 1400 ساعت 17:25 | 53.3K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش رونالدوی برزیلی به جدایی CR7 از یوونتوس

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل، به جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس واکنش نشان داد.

واکنش رونالدوی برزیلی به جدایی CR7 از یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه فصل حضور در یوونتوس، کریستیانو رونالدو در تابستان امسال ساز جدایی کوک کرد و بعد از شایعات فراوانی که در مورد آینده او وجود داشت نهایتاً این فوق ستاره پرتغالی تصمیم گرفت به منچستر یونایتد ملحق شود تا به تیم سابق و البته محبوب خود برگردد.

 

رونالدوی برزیلی ستاره سابق اینتر حالا به جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس واکنش نشان داده و می‌گوید: "داستان خوبی بین کریستیانو رونالدو و یوونتوس رقم خورد و برای فوتبال ایتالیا نیز سودمند بود. حضور رونالدو باعث شد که نگاه ها به فوتبال ایتالیا بیشتر شود و دوباره مسابقات در این کشور را به بالاترین سطح رقابتی تبدیل کرد.

 

 

1637809

 

 

این دوره باشکوه بود. کریستیانو تصمیم گرفت جدا شود اما این چیزی را عوض نمی‌کند. یوونتوس کریستیانو را از دست داد اما آنها هنوز قدرتمند هستند. در واقع باید بدانید که یوونتوس همیشه یوونتوس است. به عنوان مثال آنها یک مهاجم جوان یعنی مویزه کین را به تورین آوردند که من او را بسیار دوست دارم."

 

رونالدو درباره بازگشت میلان به لیگ قهرمانان اروپا و حضور زلاتان ابراهیموویچ در این تیم نیز گفت: "این مهم است که آنها در این سطح به لیگ قهرمانان اروپا باز گردند و فکر می کنم که فوتبال به تیم‌های تاریخی احتیاج دارد. میلان حالا دوباره در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کند.

 

 

1589598

 

 

زلاتان ابراهیموویچ بسیار قدرتمند است و سن و سال برای او معنایی ندارد. او مثل یک سنگ است و بدنی مثل یک مرد 30 ساله دارد نه 40 ساله. معمولاً نتایج را تضمین می‌کند زیرا می‌داند که خود را به عنوان یک فوق حرفه‌ای چگونه مدیریت کند. وقتی در ایبیزا بودم او برای تعطیلات به خانه من آمد و با هم صحبت کردیم و کاملا لذت بردیم. ما در مورد فوتبال و موارد دیگر حرف زدیم. او با خانواده و فرزندان بسیار خوبش به آنجا آمد."

دیدگاه‌ها