کد خبر : 1778552 | 16 شهریور 1400 ساعت 21:21 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب عراق برابر ایران اعلام شد

ترکیب رسمی تیم ملی عراق برای دیدار حساس مقابل ایران، از سوی سرمربی هلندی این تیم اعلام شد.

ترکیب عراق برابر ایران اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، دیک ادووکات با تغییرات زیادی نسبت به بازی گذشته مقابل کره جنوبی، تیمش را روانه میدان کرده است. در دیدار امروز علی عدنان مدافع مستحکم عراقی به دلیل مصدومیت غایب است و ضرغام اسماعیل جای او را در سمت چپ خط دفاعی پر کرده است.


پس از مصدومیت جلال حسن، قفس توری عراقی ها به فهد طالب رسید. علی فائز و احمد ابراهیم همچون بازی گذشته در دفاع میانی حضور دارند و شیرکو کریم نیز در سمت راست دفاع تیم ادووکات انجام وظیفه می کند.


پس از بازگشت صفا هادی به ترکیب اصلی، او جانشین ابراهیم بایش شده تا برخلاف دیدار قبل که عراق با 2 هافبک دفاعی به مصاف کره جنوبی رفته بود، آنها امشب تنها صفا  هادی را در این پست داشته باشند و امجد عطوان و امیر العماری یک خط جلو تر رفته اند.

 

 

1641600

 

 


طارق همام نیز پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خود، به ترکیب اصلی بازگشته و جای محمد قاسم را گرفته است. برخلاف اخبار قبلی، بشار رسن در ترکیب اصلی حضور دارد و ایمن حسین نیز به عنوان تک مهاجم نوک در خط حمله جای گرفته است.


ترکیب تیم ملی عراق برای دیدار با ایران:


فهد طالب، شیرکو کریم، علی فائز، احمد ابراهیم، ضرغام اسماعیل، صفا هادی، امیر العماری، امجد عطوان، همام طارق، بشار رسن، ایمن حسین

دیدگاه‌ها