کد خبر : 1778556 | 16 شهریور 1400 ساعت 22:05 | 68K بازدید | 11 دیدگاه

خوان لاپورتا:

آنسو فاتی به یک شرط شماره لئو مسی را قبول کرد

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مورد انتقال شماره 10 لیونل مسی به آنسو فاتی صحبت کرده است.

آنسو فاتی به یک شرط شماره لئو مسی را قبول کرد

به گزارش "ورزش سه"، از همان روزهای ابتدایی جدایی لیونل مسی از بارسلونا بود که سوالات بسیاری در مورد جانشین این بازیکن و وارث شماره 10 بارسلونا برای سال های آتی مطرح شد. علیرغم بروز برخی شایعات در مورد بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو و فیلیپ کوتینیو، در نهایت باشگاه بارسلونا اعلام کرد شماره 10 به آنسو فاتی، ستاره جوان این تیم تعلق پیدا خواهد کرد. حالا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه اعتراف کرد قبول این پیشنهاد مسئولیت سنگینی بوده و البته آنسو فاتی ابتدا از بازیکنان باتجربه بارسلونا در این خصوص اجازه گرفته است.

 

1574657

 

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با Esport3 پیراهن شماره 10 در این فصل گفت: "آنسو فاتی شماره 10 لئو مسی را به یک شرط پذیرفت و البته این حرکتی شجاعانه از سوی او بود. در واقع وقتی به آنسو فاتی پیشنهاد شماره 10 را دادند، او گفت اگر کاپیتان ها به او اجازه دهند این شماره را به تن خواهد کرد. پوشیدن این لباس برای هر بازیکنی وظیفه ای سنگین است و هیچ کس نمی خواست این مسئولیت را به عهده بگیرد.

 

احتمال جدایی آنسو فاتی از بارسلونا؟ هیچ کس قصد نداشته آنسو را به فروش برساند و البته بارسلونا تا این لحظه پیشنهادی برای فروش این بازیکن دریافت نکرده است."

دیدگاه‌ها