کد خبر : 1778571 | 16 شهریور 1400 ساعت 23:29 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

آذربایجان با ایرانی هایش باخت؛

برتری آسان پرتغال در شب غیبت رونالدو

تیم ملی آذربایجان مقابل میهمان قدرتمند خود متحمل شکست شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال پس از اینکه ایرلند را با دو گل کریستیانو  رونالدو شکست داد در پنجمین بازی اش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 از گروه A امشب مقابل تیم ملی آذربایجان قرار گرفت؛ سلسائوی اروپا در شرایطی راهی آذربایجان شد که رونالدو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

 

به این ترتیب هواداران فوتبال در آذربایجان که از مدت ها پیش در انتظار حضور رونالدو در کشورشان بودند، از این مهم بازماندند. پرتغال در غیاب فوق ستاره خود که سه امتیاز بازی قبل را مدیون او بود، کار سختی مقابل آذربایجان نداشت و موفق شد این تیم را با سه گل از پیش رو بردارد.

 

 

1641654

 

 

بازی تیم های آذربایجان و پرتغال از ساعت 20:30 در ورزشگاه المپیک باکو شروع شد. برناردو سیلوا در دقیقه 26 اولین گل پرتغال را وارد دروازه حریف کرد؛ تنها پنج دقیقه بعد آندره سیلوا گل دوم را برای تیم میهمان به ثمر رساند تا شاگردان فرناندو سانتوس با پیروزی دو بر صفر راهی رختکن شوند. در نیمه دوم پرتغال یک بار دیگر به گل رسید؛ این گل را دیوگو ژوتا، وینگر 24 ساله این تیم به ثمر رساند.

 

پرتغال با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل میزبان خود آذربایجان، 13 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به صربستان 10 امتیازی در صدر جدول رده بندی گروه A مقدماتی جام جهانی در اروپا قرار گرفت. آذربایجان هم با متحمل شدن چهارمین شکست خود در این گروه، با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

 

 

 

1641655

 

حجت حق وردی، مدافع ایرانی الاصل تیم ملی آذربایجان در بازی امروز در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و در دقیقه 77 از داور بازی کارت زرد گرفت. برخلاف حق وردی که به طور کامل در این بازی حضور داشت، علی قربانی، دیگر بازیکن ایرانی تیم ملی آذربایجان از روی نیمکت بازی را شروع کرد و در نیمه دوم به جای تمکین خلیل زاده به میدان آمد. او در خط حمله آذربایجان توفیقی در باز کردن دروازه پرتغال نداشت و مثل حق وردی تنها سهمش از بازی دریافت یک کارت زرد بود.

دیدگاه‌ها