کد خبر : 1778576 | 17 شهریور 1400 ساعت 00:07 | 34.1K بازدید | 4 دیدگاه

کاپیتانی به این بازیکن ملی می‌آید؛

علی جهان، مهره صعود به جام جهانی(عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران برای دومین بازی پیاپی موفق به گلزنی شد و دروازه عراق را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش در بازگشت به فوتبال هلند کاملا به فرم ایده‌آل خود بازگشته و علاوه بر اینکه در رقابت‌های داخلی و اروپایی برای فاینورد گلزنی می‌کند، در تیم ملی هم تبدیل به موثرترین بازیکن در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شده است.

 

 

1641666

 

 

جهانبخش در برایتون انگلیس بخاطر فرصت کمی که برای بازی داشت و مصدومیت‌هایی که گریبانگیرش می‌شد، تیم ملی را هم از دست داده بود، اما با پیوستن به فاینورد، به فهرست ایران هم بازگشت تا در دو مسابقه پیاپی در مرحله مقدماتی جام جهانی، دو گل بزند و تیم ملی را در مسیر صعود قرار بدهد.

 

علیرضا جهانبخش که در غیاب احسان حاج‌صفی و نیمکت‌نشینی کریم انصاری‌فرد بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته، در هفته اول مرحله مقدماتی جام جهانی تک‌گل برتری ایران برابر سوریه را به ثمر رساند و امشب هم به زیبایی و با یک پرش تماشایی دروازه تیم ملی عراق را باز کرد.

 

 

1641667

 

1641669

 

 

کاپیتان تیم ملی ایران در دقیقه ۲ دیدار امشب مقابل عراق پاس رو به جلوی امید نورافکن و در ادامه سانتر دیدنی مهدی طارمی با پای چپ را با ضربه سر فوق‌العاده به گوشه پایین دروازه زد که دروازه‌بان عراق هم در دفع توپ ناموفق بود تا ایران خیلی زود پیش بیفتد.

 

گل زودهنگام علی جهان روحیه ملی پوشان در ادامه دیدار مقابل عراق را بالاتر برد و کاری کرد تا شاگردان اسکوچیچ با آرامش بیشتری به کارشان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بپردازند.

 

 

1641668

 

 

جهانبخش در ادامه دیدار مقابل عراق هم تلاش و دوندگی خوبی در زمین داشت و حرکات خطرناکی از جناح راست انجام داد که فرصت‌سازی‌های او همراه با گل نشد ولی با این وجود بدون تردید او یکی از سه بازیکن برتر زمین بود.

دیدگاه‌ها