کد خبر : 1778581 | 17 شهریور 1400 ساعت 00:44 | 67.2K بازدید | 11 دیدگاه

سردار آزمون: کری خوانی ها به ما نمی آید

سردار آزمون اگر چه در مصاف با عراق گل نزد اما بدون شک یکی از خوب های تیم ملی بود. نه فقط به خاطر پاس گلی که به مهدی طارمی داد.

سردار آزمون: کری خوانی ها به ما نمی آید

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در دقایقی که حریف برای جبران گل خورده تلاش می کرد و در نیمه زمین ایران بازی می کرد به عقب می آمد و در دفاع به تیم ملی کمک  و در چند صحنه توپ گیری کرد که این برای یک مهاجم نوک و مکمل فاکتور قوی به حساب می آید. سردار آزمون در نهایت کارش را کرد و با پاس گلی که به مهدی طارمی داد امیدهای عراق را برای جبران نتیجه بازی به حداقل رساند. به واقع گل دوم تیم ملی در این بازی عراقی ها را به عقب راند و کار را برای تیم ملی تمام کرد بطوریکه بعد از این گل روحیه گرفت و گل سوم را به ثمر رساند.

 

سردار آزمون در پایان بازی با عراق در رختکن تیم ملی عکسی به یادگار به همراه اسکوچیچ گرفت و با انتشار آن در صفحه شخصی اش نوشت : ما حرفامون را داخل زمین می زنیم. کری خوانی ها به ما نمی آید. زنده باد ایران.

 

1641683

 

سردار آزمون حالا با روحیه بالا به روسیه بر می گردد تا به گلزنی های خود برای زنیت ادامه دهد. هم چنین باید به این نکته اشاره کرد پرونده نقل و انتقالات فوتبال روسیه بسته شده است و سردار آزمون به حضور خود در زنیت ادامه خواهد داد و در این فصل صعود به جام جهانی می تواند یک اتفاق خوب برای تیم ملی باشد.

دیدگاه‌ها