کد خبر : 1778582 | 17 شهریور 1400 ساعت 00:51 | 19K بازدید | 4 دیدگاه

گل آرامش‌بخش ایران با ۲ تعویضی

دو بازیکن تعویضی تیم ملی ایران گل سوم مقابل عراق را ساختند.

گل آرامش‌بخش ایران با ۲ تعویضی

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ارزشمند و سه گله تیم ملی ایران مقابل عراق در حالی به دست آمد که شاگردان اسکوچیچ پس از دو گل، همچنان عطش باز کردن دروازه حریف را داشتند و سرمربی کروات نیز با تغییراتی در خط حمله، مهاجمان تازه نفس را به زمین فرستاد که این تغییرات او هم جواب مثبت داد.

 

علی قلی‌زاده و کریم انصاری‌فرد به‌عنوان بازیکنان تعویضی تیم ملی ایران در دیدار مقابل عراق به میدان رفتند که پس از ورودشان به زمین، مثل دیدارهای ملی قبل پرتلاش و دونده ظاهر شدند و با بازی خوب کاری کردند تا دروازه عراق برای سومین بار باز شود و یک نتیجه درخشان رقم بخورد.

 

این دو بازیکن تعویضی در دقیقه ۸۷ به ترتیب جانشین علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی، دو گلزن تیم ملی شدند که تنها سه دقیقه پس از ورودشان به زمین با یک همکاری چشم‌نواز گل سوم را پایه‌گذاری و رقم زدند.

 

کریم انصاری‌فرد که پس از ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را هم از علیرضا جهانبخش تحویل گرفت، در دقیقه ۹۰ نفوذ تند و تیزی از جناح راست زمین انجام داد و با نگاه دقیق، سانتر پای چپ بدون نقص به محوطه جریمه عراق فرستاد تا علی قلی‌زاده را صاحب فرصت کند و این ستاره ریزنقش با یک سرتوپ و ضربه بغل پای فنی گل سوم را بزند.

 

تغییراتی که اسکوچیچ انجام داد و گلی که با همکاری انصاری‌فرد و قلی‌زاده به ثمر رسید، شادی بیشتری از دو گل قبلی برای کادر فنی تیم ملی داشت و خیال آنها و البته تماشاگران ایران را راحت‌تر کرد.

دیدگاه‌ها