کد خبر : 1778691 | 17 شهریور 1400 ساعت 13:57 | 144.1K بازدید | 14 دیدگاه

این خط حمله سرسام آور است

رونالدو ترکیب تیم سولسشر را می‌چیند

کریستیانو رونالدو، خرید جدید منچستریونایتد، آماده است تا در دیدار برابر نیوکاسل بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان برود اما به نظر می‌رسد که یونایتد کار دشواری برای انتخاب بازیکنان هجومی خود دارد.

رونالدو ترکیب تیم سولسشر را می‌چیند

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت کریستیانو رونالدو به مجموعه تمرینی کرینگتون در روز گذشته با معارفه زیادی همراه نبود چرا که اکثر هم تیمی‌های جدید این بازیکن همچنان در اردوی تیم‌های ملی حضور دارند.


اما این بازیکن 36 ساله با دو نفر از نیروهای هجومی تیمش آشنا شد چرا که ادینسون کاوانی و میسون گرینوود در طول این دو هفته مشغول تمرین بودند تا شرایط خوبی را برای دیدار برابر نیوکاسل داشته باشند. ممکن است جیدون سانچو نیز به جمع آنها اضافه شود که به دلیل مصدومیت جزیی از فهرست تیم ملی انگلیس خط خورد اما احتمالا برای دومین آغاز رونالدو با پیراهن یونایتد حاضر خواهد بود.


احتمالا رونالدو و کاوانی نیز نکات مهم و نظراتشان درباره گلزنی را با یکدیگر رد و بدل نکرده‌اند، چرا که آنها در مجموع 1200 گل در سطح باشگاهی و ملی به ثمر رسانده‌اند و به نظر می‌رسد که اگر نکته‌ای در زمینه گلزنی توجه آنها را جلب نکرده پس به طور کلی ارزش توجه کردن را هم نخواهد داشت.

 

1641870


با این حال حضور هر دوی آنها در یک تیم دشوار به نظر می‌رسد، بنابراین کاوانی احتمالا باید مدتی به نیمکت نشینی عادت کند. رونالدو روز گذشته در تمرین حاضر شد اما با توجه به پایان یافتن دوران قرنطینه، فرصت بسیاری برای آماده سازی خود تا دیدار برابر نیوکاسل دارد.


در تصاویر منتشر شده از سوی باشگاه یونایتد، تصاویر اوله گونار سولسشر در حال صحبت با رونالدو در دفترش دیده می‌شود و احتمالا این دو نفر درباره حضور این بازیکن تراز اول در ترکیب شیاطین سرخ در مسابقات هفته جاری حرف می‌زدند. رونالدو به احتمال زیاد با حضور در پست مهاجم نوک عملکرد خوبی را به نمایش خواهد گذاشت و برونو فرناندز پشت سر این بازیکن سعی می‌کند همکاری درخشانش در تیم ملی را در یونایتد نیز با او تکرار کند.


اگر این دو نفر جز بازیکنان ترکیب ثابت باشند، پس سایر بازیکنان حاضر در اطراف آنها باید با سیستم چرخشی به کار گرفته شوند. سولسشر گزینه‌های بسیاری در خط حمله در اختیار دارد. اوج آمادگی پل پوگبا در بال چپ است، سانچوی 73 میلیون پوندی یکی از جذاب‌ترین وینگرهای اروپاست، کاوانی گلزنی ویران کننده است، گرینوود یکی از بهترین جوانان حاضر در فوتبال به حساب می‌آید، مارکوس رشفورد از کمند مصدومیت رها خواهد شد و آنتونی مارسیال در دسترس است.

 

1641871

 


اما در حال حاضر به دلیل مصدومیت‌ها و سایر شرایط، چهار بازیکن هجومی در دویست و نود و سومین بازی رونالدو برای یونایتد شامل سانچو در چپ و گرینوود در راست خواهند بود. دو استعداد ارزشمند که از کسی حمایت می‌کنند که زمانی در جایگاه آنها قرار داشت و حالا پنج توپ طلا را در ویترین افتخاراتش دارد.


غیبت اسکات مک تامینای و تهدیدهای مورد انتظار – یا عدم تهدید – از سوی نیوکاسل به این معناست که پوگبا می‌تواند کارش را به جای حضور در بال چپ، در پست میانی دفاعی‌تری آغاز کند. همین موضوع بال راست را به سانچو می‌دهد اما رشفورد و پوگبا رقیبانی جدی برای ماه‌های پیشرو خواهند بود.

 

 

1641872


چشم انداز حضور رونالدو باید برای گرینوود ترسناک باشد. این بازیکن 19 ساله پیش از این بهترین گلزن جوان یونایتد در لیگ برتر بوده اما می‌‎تواند موارد بسیاری را از تمرین با بازیکنی در سطح رونالدو یاد بگیرد. اما گرینوود در سه بازی یونایتد تا این جای فصل بهترین گلزن این تیم بوده و برابر لیدز، ساوتهمپتون و ولوز موفق به گلزنی شده است. او شاید شاهد بالا رفتن سطح رقابت با انتقال سانچو به بال راست باشد اما در حال حاضر همچنان فرصت بازی را دارد، هرچند به جای میانه خط حمله در سمت چپ حضور خواهد داشت.


تعادل خوبی در بین چهار بازیکن هجومی شامل سانچو، فرناندز، گرینوود و رونالدو دیده می‌شود. این چهار نفر تمامی ویژگی‌ها شامل جوانی و تجربه، گل و خلاقیت، سرعت و قدرت را در خود دارند. سولسشر گزینه‌های دیگری هم در این پست‌ها در اختیار دارد اما به نظر می‌رسد که این نفرات آماده برگزاری بازگشت شکوهمند رونالدو به ترکیب یونایتد هستند.

دیدگاه‌ها