کد خبر : 1778700 | 17 شهریور 1400 ساعت 16:22 | 74.3K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

صبر هواداران پی اس جی در مورد راموس تمام شد

سرخیو راموس همچنان مصدوم است و این باعث نارضایتی هواداران پاری سن ژرمن شده است.

صبر هواداران پی اس جی در مورد راموس تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، در همان اوایل پنجره تابستانی بود که سرخیو راموس اعلام کرد با باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و بعد از 16 سال از این تیم جدا خواهد شد. نشست خبری خداحافظی سرخیو راموس به احساس ترین شکل ممکن برگزار شد و چند روز بعد این مدافع 34 ساله اعلام کرد با باشگاه پاری سن ژرمن برای انتقال به فرانسه به توافق رسیده است.

 

 

1640337

 

 

سرخیو راموس اغلب بازی های فصل قبل رئال مادرید را به علت مصدومیت از دست داد و در نهایت در فهرست لوئیس انریکه برای رقابت های یورو 2020 نیز غایب بود. شرایط با ورود به رختکن پاری سن ژرمن نیز تفاوتی نکرده و سرخیو راموس هنوز فرصت بازی کردن نداشته است. اکانت رسمی این باشگاه اخیرا تصاویری از تمرینات انفرادی این مدافع اسپانیایی منتشر کرده، اما هنوز زمان رسمی بازگشت سرخیو راموس به میادین مشخص نشده است.

 

 

1635272

 

 

راموس به دلیل مصدومیت عضلانی در اواخر ماه جولای، فرصت پیدا نکرده در ترکیب پی اس جی قرار بگیرد و طبق ادعای لوپاریزین، صبر هواداران پی اس جی در مورد کاپیتان سابق رئال در حال اتمام است.

اخیرا سه تست پزشکی از راموس گرفته شده اما هنوز برای حضور در تمرینات گروهی چراغ سبزی به وی داده نشده و او بدون تاریخ بازگشت، همچنان انفرادی تمرین می کند. به فاصله یک هفته تا اولین بازی پی اس جی در لیگ قهرمانان برابر بروژ، حضور راموس همچنان در هاله ای از ابهام است و اخباری که از تیم پزشکی پاریسی ها می رسد، امیدوارکننده نیستند. راموس شانس بسیار کمی برای بازی مقابل کلرمونت در لوشامپیونا دارد و برابر بروژ نیز شرایط یکسان است. باید دید چه زمانی طلسم کاپیتان می شکند.

دیدگاه‌ها