کد خبر : 1778735 | 17 شهریور 1400 ساعت 17:03 | 31.4K بازدید | 1 دیدگاه

شروع ابراهیمی در تیم جدید با پاس گل (عکس)

هافبک ایرانی الوکره در نخستین بازی با پیراهن این تیم موثر ظاهر شد.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی پس از سه سال عضویت در الاهلی قطر که یک فصل آن را به‌عنوان بازیکن قرضی راهی یوپن بلژیک شد، مسیر جدیدی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد و راهی الوکره شد که در شروع کارش با این تیم یک پیروزی پر گل را تجربه کرد.

 

الوکره قطر که اخیرا امید ابراهیمی را به خدمت گرفته، نخستین مسابقه رسمی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ را در جام اوریدو مقابل ام‌صلال برگزار کرد که در این دیدار از هافبک ایرانی خود در ترکیب ابتدایی‌اش بهره برد و او هم توانست در این بازی یک پاس گل بدهد.

 

امید ابراهیمی که سال گذشته فقط یک پاس گل در دیدار الاهلی مقابل الوکره و تیم فعلی‌اش داده بود، در دیدار جام اوریدو برابر ام‌صلال یک پاس تماشایی از میانه زمین داد و توپ را از بین دو مدافع حریف رد کرد تا سعود ابراهیم در موقعیت تک به تک یکی از پنج گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

 

1641938

 

تیم فوتبال الوکره روز یکشنبه هفته آینده در نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ ستارگان قطر به مصاف العربی و یاران مهرداد محمدی خواهد رفت که با توجه به عملکرد خوب امید ابراهیمی در دیدار اخیرشان، پیش‌بینی می‌شود در این بازی هم از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشد.

 

1641939

دیدگاه‌ها