کد خبر : 1778741 | 17 شهریور 1400 ساعت 17:40 | 63.4K بازدید | 3 دیدگاه

ادواردو کاماوینگا:

رئال را به پول ترجیح دادم؛ به رویای کودکی‌ام رسیدم

ستاره فرانسوی جدید رئال مادرید، انتقال به باشگاه محبوبش را باورنکردنی عنوان کرد.

رئال را به پول ترجیح دادم؛ به رویای کودکی‌ام رسیدم

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا در آخرین روز انتقالات تابستانی بود که از رن به رئال مادرید پیوست. ستاره 18 ساله فرانسوی که سابقه بازی ملی هم دارد، با 40 میلیون یورو به رئال ملحق شد و امروز اولین تمرین خود را انجام داد.

او سپس همراه خانواده اش در مراسم معارفه شرکت کرد و قراردادش نیز رسما به امضا رسید. او از پی اس جی هم پیشنهاد داشت ولی در نهایت راهی رئال شد.

 

 

1641920

 

1641934

 

 

کاماوینگا در نشست خبری مراسم معارفه در مورد حضورد در تمرین رئال گفت:« خوشحال بودم و احساس راحتی کردم. پس از مشکلات و موانع در راه انتقالم، حالا همه چیز خوب است و بسیار خوشحالم.»

 

 

1641892

 

1641918

 

 

پست بازی در رئال:« اینجا هستم تا از ستاره های بزرگ رئال یاد بگیرم و باید خودم را به مربی ثابت کنم. می خواهم از تک تک دقایق حضورم در رئال لذت ببرم.»

 

داستان انتقال به رئال:« در هفته های اخیر همه چیز جدی شد ولی اینکه با چه کسانی حرف زدم و با چه کسانی حرف نزدم، یک راز است.»

 

 

1641921

 

 

رقابت شدید در رئال:« این باعث ایجاد انگیزه در من می شود. گفتم که از ستاره های رئال چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت چه به لحاظ تاکتیکی و چه تکنیکی.»

 

نقش زیدان در انتقال:« فصل گذشته همه تمرکزم روی فوتبال بود و انتقالم به رئال و مذاکرات، تنها در یکی دو هفته اخیر بود که جدی شد.»

 

اولین بازی برای رئال:« هیچ مشکلی ندارم و کاملا آماده بازی هستم. اگر مربی صلاح بداند، همین یکشنبه برابر سلتا می توانم به میدان بروم.»

 

 

1641946

 

 

کریم بنزما:« او برای همه فرانسوی ها یک الگو است و به خصوص با جوانان خیلی خوب ارتباط برقرار می کند. در مورد وینیسیوس این نکته اثبات شده و کریم نقش مهمی در پیشرفت او داشت. کریم یک فرانسوی است و مطمئنم که به من در رئال کمک خواهد کرد.»

 

زبان اسپانیایی:« خیلی نه ولی می توانم کمی صحبت کنم.»

 

 

1641916

 

 

انتقال به رئال و ریسک از دست دادن جام جهانی:« هدفم این است که هرچه سریع تر به ترکیب ثابت برسم. تصمیم پیوستن به رئال را پس از مشاوره با خانواده و با تعمق زیاد گرفتم.»

 

انتخاب رئال:« از کودکی رویای حضور در رئال را داشتم. در انتخابم پول هیچ جایگاهی نداشت و پیشنهادات بهتری هم داشتم که رد کردم. در 16 سالگی تماسی از رئال نداشتم ولی می دانم که مرا زیر نظر داشتند. وقتی رئال پیشنهاد داد، دیگر فکر نکردم. محقق شدن رویای حضور در رئال برایم باورنکردنی است. این یکی از بهترین روزهای زندگی ام است.»

 

 

دیدگاه‌ها