کد خبر : 1778755 | 17 شهریور 1400 ساعت 18:48 | 105.6K بازدید | 6 دیدگاه

یک بند وطن پرستانه در قرار لئو مسی با PSG

اسپورت از یک بند جالب در قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن رونمایی کرده است.

یک بند وطن پرستانه در قرار لئو مسی با PSG

به گزارش "ورزش سه"، شاید غیر منتظره ترین اتفاق نقل و انتقالاتی طی سال های اخیر در تابستان امسال رخ داد؛ درست هنگامی که هواداران بارسلونا امیدوار به ماندن لیونل مسی در تیم شان شده بودند که به ناگهان این باشگاه اعلام کرد که قادر به تمدید قرارداد با این فوق ستاره آرژانتینی نیست و او در فصل 22-2021 برای بلوگرانا به میدان نخواهد رفت.

 

 

1639081

 

 

بلافاصله بعد از قطعی شدن جدایی مسی از بارسا شایعات زیادی در رابطه با برنده شش باره توپ طلا مطرح شد اما مطابق انتظار پاری سن ژرمن بود که با این بازیکن به توافق رسید و لیونل مسی را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفت.

 

مسی به علت اینکه تازه به پاری‌سن‌ژرمن منتقل شده بود و از آمادگی کامل برخوردار نبود، در مسابقات ابتدایی این تیم در لیگ فرانسه به میدان نرفت. با این حال او در آخرین بازی PSG پیش از وقفه بازی‌های ملی حدود 25 دقیقه برابر رنس به میدان رفت و بعد از آن نیز به اردوی تیم ملی آرژانتین برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ملحق شد.

 

 

1634106

 

 

حالا به نظر می رسد که لیونل مسی کاملاً به مرز آمادگی رسیده و می تواند بعد از پیگیری رقابت‌های باشگاهی در ترکیب پاری‌سن ژرمن به میدان برود. با این حال نشریه اسپورت کاتالونیا از یک بند ویژه در قرارداد مسی با PSG رونمایی کرده است. بندی که به این معناست که حضور در مسابقات ملی در ترکیب آرژانتین برای لیونل مسی اولویت دارد که در نوع خود اقدامی وطن پرستانه و جالب از سوی این بازیکن محسوب می شود.

دیدگاه‌ها