کد خبر : 1778759 | 17 شهریور 1400 ساعت 19:10 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی: رئیس جمهور علاقه زیادی به کشتی دارد

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه رئیس جمهور علاقه زیادی به کشتی دارد گفت: من برای خدمت آمده‌ام نه اینکه برایم درب باز کنند و ریاست کنم.

سجادی: رئیس جمهور علاقه زیادی به کشتی دارد

به گزارش  ورزش سه به نقل از مهر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در مراسم افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: از فدراسیون کشتی برای زحماتی که متحمل شد تشکر می‌کنم. امروز با افتخار قطعه‌ای از پازل ورزش آبرومند میهن عزیزمان کامل‌تر شد.


وی خطاب به کشتی گیران، گفت: اشک شوق می‌ریزیم با دیدن بخشی از زحمات شما. شب‌هایی که بخاطر وزن کم کردن نمی‌توانید بخوابید. وزن کم کردن‌ها و ریاضت کشیدن هایتان را دیده‌ام. در رشته خودم انقدر در یخ‌ها زمین خوردم. در یکی از زمستان‌ها در گردنه قوچک گیر کردیم من هم یک رنو ۵ داشتم که بخاری آن گرم نمی‌شد و واقعاً پاهایم یخ زده بود. در مسیر یک کیلومتر راه رفته بودم و پاهایمان را روی داشبورد گذاشتم تا شاید گرم‌تر شود بتوانم رانندگی کنم.

 

سجادی با بیان اینکه مقابل قهرمانان زانو می زنیم و قدردان زحماتشان هستیم، گفت: دکتر رئیسی واقعاً ورزش دوست است و به ورزش پهلوانی و کشتی علاقه زیادی دارد. حتماً این رشته مورد تفقد رئیس جمهور و مقام معظم رهبری است. خبر خوش اینکه مدال آوران ورزش در المپیک و پارالمپیک با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند.

 

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: ما ورزشی هستیم و صادقانه حرف می زنیم. من برای وزارت نیامدم بلکه برای خدمت و همکاری آمدم. من برای ریاست نیامدم و برای ریاضت آمدم. نیامدم کسی درب را برایم باز کند. ما از این چیزها بلد نیستیم. من آمدم خدمتتان کار کنم و با شما کار کنم. خدا را شاهد می‌گیرم وقتی این پیست دومیدانی را در کمپ تیم‌های ملی کشتی دیدم ذوق کردم. چند مدال ما در ثانیه‌های پایانی تکلیفشان معلوم شد. کشتی رشته پهلوانی، گذشت، تدبیر و تعقل است. همزمان رقابت می‌کنیم و گوشمان هم باید به مربی باشد، اصلاً کشتی عجیب و غریب است. زمانی که تمام بدن اسید لاکتیک می‌شود دیگر هیچ حرفی شنیده نمی‌شود. تازه زمانی که روی سکو می‌رویم می‌فهمیم چه اتفاقی افتاده و چه کار بزرگی انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: بنده کوچک همه شما و برای همکاری آمده‌ام. در بعد همگانی، تعلیم و تربیت و علمی شدن ورزش هم وظیفه داریم تا در این زمینه‌ها رشد کنیم. باید با ورزش پس از دوران کرونا به داد مردم برسیم.

 

سجادی با بیان اینکه زاکانی شهردار تهران آمادگی خود را برای ساماندهی استقلال و پرسپولیس اعلام کرده گفت: او گفت شما نیائید و فقط بگویید من کجا باید بیایم. این همدلی در دولت بی نظیر است. باید به من کمک کنید تا بعد من نیز یک ورزشی بیاید. اگر کمک نکنید معلوم نمی‌شود چه پیش بیاید. انقدر اطلاعات غلط را به برخی عزیزان انتقال داده بودند که من گفتم بخدا سیاسی نیستم و آمده‌ام به ورزش خدمت کنم. حتی وزیر قبلی ورزش هم اعلام کرده بود سجادی ورزشی است و کمکش کنید.

 

وزیر ورزش در پایان گفت: هر چه در بضاعتمان باشد به کشتی کمک می‌کنیم. یکی از منابع ما منابع مدیریتی است. اگر امثال دبیر نبودند که این فضا برای کشتی مهیا نمی‌شد. امیدوارم این درایت در دوره جدید وزارت بوجود بیاید و سعی کنیم با صبر و مدیریت استراتژیک برنامه‌ها را جلوببریم.

دیدگاه‌ها