کد خبر : 1778769 | 17 شهریور 1400 ساعت 19:56 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان و توضیح درباره یک ابهام بزرگ

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، درباره علت نیمکت‌نشینی های میرالم پیانیچ و نهایتاً جدایی ااو از بلوگرانا توضیح داد.

رونالد کومان و توضیح درباره یک ابهام بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو با هم به توافق رسیدند تا هافبک بوسنیایی راهی نوکمپ شده باشد. با این حال پیانیچ یک‌فصل ناامید کننده را در بارسا سپری کرد و سرمربی هلندی این تیم یعنی رونالد کومان هیچ علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان داد تا او نهایتاً چندی پیش با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بشیکتاش شود.

 

در همین راستا رونالد کومان امروز مصاحبه ای با موندو دیپورتیوو انجام داد و در بخشی از آن به صحبت درباره علت جدایی میرالم پیانیچ از این تیم پرداخت. سرمربی هلندی بارسلونا در این باره گفت: "من فکر می‌کنم که شرایط برای این بازیکن ناامیدکننده رقم خورد. اما در رابطه با نحوه بازی ما و ایده هایمان در بازی با توپ یا بدون توپ، او نبرد را به هافبک های دیگر واگذار کرد و هیچ چیز دیگری وجود نداشت."

 

 

1640345

 

 

در مقطعی گفته شد که میرالم پیانیچ و رونالد کومان با یکدیگر به مشکل خورده اند و یکی از دلایلی که باعث شده ستاره بوسنیایی مورد استفاده قرار نگیرد نیز همین مسئله است. با این حال رونالد کومان برای پیانیچ آرزوی موفقیت کرده و می گوید: " من برای او بهترین‌ها را آرزو می کنم. شرایط پیچیده بود و ما تمام تلاش خود را انجام دادیم اما بازیکنان دیگری در ترکیب وجود داشتند که از او بهتر بودند."

دیدگاه‌ها