کد خبر : 1778771 | 17 شهریور 1400 ساعت 20:10 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: نسبت به دوران اینتر، مربی بهتری شده ام

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می گوید او به همراه مالکان باشگاه به دنبال موفقیت این تیم در آینده بلند مدت است.

مورینیو: نسبت به دوران اینتر، مربی بهتری شده ام

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق تیم های رئال مادرید، منچستر یونایتد، اینتر و چلسی در تابستان امسال دوباره به ایتالیا بازگشت و این بار هدایت رم را برعهده گرفت؛ باشگاهی که اخیر دوران خیلی خوبی را سپری نکرده و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند که با ژوزه مورینیو به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، در مصاحبه ای تاکید کرده که کاری که او آغاز کرده پروژه موفقیت رم است نه او یا مالکان باشگاه. مورینیو در این باره گفت: "این پروژه فریدکین نیست، پروژه تیاگو پینتو نیست، پروژه مورینیو نیست بلکه پروژه رم است. من هواداران و شرایط را می شناسم و اگر فکر می کنید این پروژه برای من است، فردا می آیم و فردا فردا برنده می شوم و می روم، این اصلا درست نیست.

 

 

1635773

 

 

این پروژه ای است که در آن مالکان می خواهند میراثی به جا بگذارند، آنها می خواهند کاری بسیار مهم را برای باشگاه انجام دهند. ما می خواهیم رم در آینده موفق باشد. "

 

مورینیو در ادامه گفت: "الان خیلی بهتر از دوران حضورم در اینتر شده ام. این را جدی می گویم. احساس می کنم پیشرفت کرده ام چرا که مربیگری شغلی است که تجربه اهمیت زیادی در آن دارد. از طرفی من از زمان ترک ایتالیا تجربیات زیادی کسب کرده ام. البته اینکه برای اولین بار به یک کشور بیاید چیز متفاوتی است چرا که چیزهای زیادی برای یادگیری دارید. من ایتالیا و فرهنگ فوتبال در این کشور را می‌شناسم. همچنین درباره رم که پیش از این رقیب من برای کسب جام های داخلی بود، چیزهای زیادی می دانم. حالا من آماده هستم که با رم موفق شوم.

 

 

1620940

 

 

من همیشه گفته ام که تنها در صورتی می توانید بازیکنی را بشناسید که با او کار کنید. اما در واقعیت، وقتی در کنار آنها در زمین هستید، وقتی به مشکلات نگاه می کنید، وقتی چیزهای مثبت را تجربه می کنید، به این معنی است که واقعاً آنها را می شناسید. وقتی پیروز می شویم همه باید خوشحال باشند، وقتی می بازیم همه باید ناراحت باشند و به طور کلی همه باید به عنوان یک تیم متحد شوند."

دیدگاه‌ها