کد خبر : 1778781 | 17 شهریور 1400 ساعت 21:16 | 63.4K بازدید | 1 دیدگاه

ضرر بزرگی که چلسی بابت ستاره آلمانی داد!

به نظر می رسد چلسی برای خرید تیمو ورنر، ستاره آلمانی و 23 ساله هزینه زیادی پرداخت کرده است.

ضرر بزرگی که چلسی بابت ستاره آلمانی داد!

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته و بعد از سپری شدن محرومیت چلسی از نقل و انتقالات بود که این تیم دست به خریدهای گران قیمتی زده و ستاره های جدیدی را جذب کرد. یکی از بازیکنان تیمو ورنر، مهاجم آلمانی تیم لایپزیش بود که علیرغم داشتن پیشنهاداتی از بایرن مونیخ و لیورپول، تصمیم گرفت به همراه کای هاورتز به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت داده و برای ادامه دوران ورزشی خود راهی لندن شود.

 

اما شرایط از همان ابتدا برای تیمو ورنر دشوار پیش رفت و او در اولین فصل حضور خود در چلسی متحمل انتقادات فراوانی شد. در مجموع این مهاجم جوان و آلمانی در اولین فصل و در 52 بازی تنها موفق به 12 بار گلزنی شد که هرگز آمار مطلوبی به شمار نمی آید.

 

1606056

 

به نظر می رسد این شرایط در فصل جدید نیز ادامه پیدا کرد و ستاره آلمانی هنوز نتوانسته در سه بازی اول چلسی موفق ظاهر شود. اگرچه که او در دو بازی ملی خود در هفته گذشته دو بار موفق به گلزنی شده، اما ورود روملو لوکاکو به رختکن چلسی شانس تیمو ورنر برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت را به شدت کاهش خواهد داد.

 

حالا کریستین فالک، خبرنگار نشریه آلمانی بیلد مدعی شد چلسی دستمزدی سالانه بیش از 20 میلیون یورو به تیمو ورنر پرداخت می کند که رقم بسیار بالایی است. بی تردید ادامه این روند پشیمانی مدیران چلسی از خرید تیمو ورنر را افزایش خواهد داد و در صورت رسیدن اولین پیشنهاد مناسب، مجوز جدایی این مهاجم 23 ساله صادر می شود.

دیدگاه‌ها