کد خبر : 1778788 | 17 شهریور 1400 ساعت 23:24 | 83.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید در آستانه تکمیل شدن است (عکس)

لوکا مودریچ، ستاره کروات و باتجربه رئال مادرید مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، مقطع تعطیلی مسابقات باشگاهی رو به پایان است و رئال مادرید از ابتدای هفته بعد دوباره به میدان خواهد رفت. همچنین رقابت های لیگ قهرمانان نیز به زودی آغاز خواهد شد و کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید امیدوار به استفاده از همه بازیکنان خود در روزهای پیش رو است. اما به نظر می رسد اخبار خوب و امیدوارکننده ای برای هواداران رئال مادرید از کمپ این باشگاه مخابره شده است.

 

لوکا مودریچ دوباره به تمرینات گروهی رئال مادرید پیوست و به نظر می رسد این هافبک تاثیرگذار برای دیدار حساس روز یکشنبه رئال مادرید مقابل سلتاویگو آماده قرار گرفتن در ترکیب ثابت است. این هافبک کروات و 35 ساله که از مشکلات عضلانی رنج می برد، از این آسیب دیدگی رهایی یافته و می تواند در ترکیب رئال مادرید قرار گیرد. این تیم هفته بعد و پس از یک سال و نیم در بازی در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، دوباره در سانتیگو برنابئو حاضر شده و برابر سلتاویگو صف آرایی خواهد کرد.

 

اما خبر خوب دیگر برای کارلو انچلوتی نزدیک شدن زمان بازگشت دو بازیکن دیگر این تیم به میادین است. ناچو فرناندز و تونی کروس هر دو روز چهارشنبه در تمرینات روی چمن در کمپ والدبباس شرکت کردند و ممکن است کارلتو از این دو نفر نیز در لیست خود برای دیدار هفته بعد استفاده کند. اما فرلان مندی و دنی سبالوس همچنان از مشکل مصدومیت رنج برده و نمی توانند فعلا رئال مادرید را در روزهای پیش رو همراهی کنند.

 

1642011

 

1642012

دیدگاه‌ها