کد خبر : 1778790 | 17 شهریور 1400 ساعت 22:48 | 57.5K بازدید | 6 دیدگاه

انتخاب آلگری برای دروازه یوونتوس معلوم شد

نام کیلور ناواس، دروازه بان باتجربه پاری سن ژرمن در لیست خرید باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

انتخاب آلگری برای دروازه یوونتوس معلوم شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شروع متزلزل ووچیک شزنی در فصل جدید، به نظر می رسد یوونتوس فعلا جز اعتماد به این دروازه بان لهستانی تا پایان فصل ندارد. اما نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد در صورت ادامه این روند، بیانکونری در پایان فصل برای جذب یک دروازه بان جدید اقدام خواهد کرد و نام کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی پاری سن ژرمن در فهرست خرید این تیم قرار گرفته است.

 

البته شزنی در چند سال گذشته دروازه بان قابل اعتمادی بود، اما او در اواخر فصل گذشته به ناگهان افت کرد و اگرچه هواداران یوونتوس امیدوار بودند شزنی در فصل جدید دوباره عملکرد خوبی از خود ارائه دهد، اما او در اولین بازی مقابل بولونیا مرتکب اشتباهات عجیبی شده و یک تنه باعث از دست رفتن پیروزی یوونتوس شد.

 

1612536

 

اگرچه متیا پرین در حال حاضر می تواند جایگزین شزنی درون دروازه لقب بگیرد، اما به نظر می رسد مکس آلگری حداقل در حال حاضر همچنان ترجیح می دهد به شزنی اعتماد کرده و در پایان فصل دروازه بان جدیدی به خدمت بگیرد. این سرمربی ایتالیایی کیلور ناواس را به عنوان جایگزین احتمالی شزنی در نظر گرفته است.

 

اگرچه ناواس هنوز در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن قرار می گیرد، اما به نظر می رسد دیر یا زود جانلوئیجی دوناروما پس از انتقال تابستانی از میلان، جای ناواس را درون دروازه خواهد گرفت. این دروازه بان باتجربه در سال های اخیر هم در رئال مادرید و هم در پاری سن ژرمن گزینه قابل اعتمادی نشان داده و یوونتوس می تواند او را با رقمی بین 10 تا 15 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها